בדרך להפועל? יואב כץ נפגש עם אחד הסמלים של מכבי חיפה

הבעלים הגיע לבלומפילד. יואב כץ | מאור אלקסלסי

למדור נודע כי בעלי האדומים נועד עם לא אחר מאשר ניר דוידוביץ', שוער העבר האגדי של הירוקים. לירון שרון עם הרקע לפגישה המסקרנת

(גודל טקסט)

עוד לפני ההפסדים הכואבים של מכבי והפועל חיפה, ביום שישי האחרון, אחד הסמלים האגדיים של המועדון הירוק, ניר דוידוביץ', נפגש בבית מלון עם הבעלים של היריבה העירונית, יואב כץ. מיד חשב המדור כי ייתכן ושוער העבר הגיע לדבר עם הבעלים שנכח אתמול במשחק באיצטדיון בק"ש על אופציה לתפקיד מקצועי במועדון, אבל מסתבר שלפחות כרגע זה לא הכיוון.

מסתבר שאשתו של כדורגלן העבר בן ה-45, אביטל דוידוביץ, ואשתו האמריקאית- אסייתית של כץ, אנדי שין כץ, התחברו והפכו לחברות טובות. למרות פער הגילאים ביניהן, כשהזוג כץ מגיע לביקור בארץ, אביטל ואנדי נפגשות והפעם גם מאמן השוערים של הפועל תל אביב הצטרף לפגישה מרובעת עם יואב, כך שאוהדי מכבי והפועל יכולים לחזור לשגרה. על פי מקורבים, לזוג דוידוביץ' יש לא מעט חברים שיעידו על האופי הנעים והחברותי שלהם ועל כן החיבור בין הנשים בכלל לא מפתיע. 

שתיהן נמצאות שנים לצידם של הבעלים שלהן, כאשר אנדי נחשבת לאחת מרופאות השיניים הבכירות בארה"ב, ובטוח שיש להן לא מעט חוויות מתוקות ואכזריות לחלוק מהחיים בעולם הכדורגל. לאור העובדה ששתיהן פעילות באינסטגרם הרבה יותר מהבעלים, המדור מקווה לתמונה משותפת במפגש הבא. אגב, עוד חברה קרובה של מיס דוידוביץ' היא מישהי שמככבת במדור באופן קבוע, שונית חמד, ששומרת על קשר עם אביטל למרות שבעשור האחרון גרה מעבר לים בשל הקריירה הבינלאומית של בעלה תומר. למי מכם שלא מעודכן, לזוג דוידוביץ', יש ארבעה ילדים מתוקים, והם חובבי שמש וים, ועל כן תאילנד היא אחת המדינות בה הם אוהבים לנפוש. אולי בפעם הבאה הזוג כץ יצטרף? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי