"הכי יפה אי פעם": ירדן שועה התחדש ברכב מטורף

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

כוכב בית"ר ירושלים קנה את מכונית החלומות שלו, שנתפרה בדיוק למידותיו. אז כמה עלה לו התענוג ועל איזה דברים הוא התעקש? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון 0:1 אתמול (שבת) על הפועל ירושלים בדרבי, שבסיומו הקבוצה הבטיחה כמעט רשמית את ההישארות בליגה והשחקנים חגגו אחרי עונה לא פשוטה. עוד לפני שלוש הנקודות שהגיעו לקופה של הקבוצה מהבירה, כוכבה של בית"ר, ירדן שועה, קיבל ביום שישי האחרון את רכב החלומות שלו, שהוא היה גם האחראי על העיצוב שלו. 

הכדורגלן בן ה-22 התחדש בב.מ.וו X4 בצבע שחור, אבל רצה את אותו הרכב בדיוק בצבע אפור מט, אך החברה לא מוכרת כזה. אז מה עשה שועה, אתם תוהים? הוא שמע להמלצה שקיבל מחבר טוב ופנה ל"אופיר סוכנויות", הממוקמת ברחוב גיבורי ישראל 15 בנתניה, על מנת להגשים את החלום שלו לרכב המושלם. כן, החלוץ נסע במיוחד מתל אביב, עיר מגוריו, לנתניה ועל פי סוכן המכירות יהודה מכלוף, הרכב החדש של שועה הוא "הכי יפה שיצא אי פעם". 

מברוק לשועה על הרכב החדש
מברוק לשועה על הרכב החדש | ״אופיר סוכנויות״

"באופיר סוכנויות" הרכב נכנס לסדנה בת חודש ימים, בה משנים את הצבע שלו, את הג'אנטים ועוד שלל שינויים בדיוק על פי הוויז'ן שהיה במוחו של הכדורגלן. "ברכב של ירדן יש המון תוספות עד לרמה של חלקים קטנים שאנשים אפילו לא רואים שהוא ביקש לצבוע, עם ריפודים מעור בצבע לבן". ומה המחיר של התענוג? ב.מ.וו מהסוג שבחר שועה שווה באזור ה-400 אלף שקלים אבל זה לפני שלל התוספות שבחר הבית"ריס, כך שהסכום גבוה בהרבה אבל אל דאגה כי גם הנחת סלב הייתה פה. 

בנוסף, מכלוף ציין: "ירדן מעבר להיותו שחקן כדורגל ולקוח שלנו, הוא חבר ובחור זהב, זה לא עוד לקוח, ויצא לי לתת שירות להרבה מפורסמים". לא היה לנו ספק ששועה הוא זהב, כך גם יודעת החצי השני שלו, זוגתו רומי יוסיפוף שבטוח תשמח לסיבוב ברכב החדש שקנה החבר שלה. 

והכי חשוב - סע בזהירות
והכי חשוב – סע בזהירות | ״אופיר סוכנויות״

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי