אחרי הפרידה מהכדורגלן: ג'קי אזולאי הפתיעה את כולם

ג'קי אזולאי, דניאל בוסי
ג'קי אזולאי, דניאל בוסי | אינסטגרם

לאחר החזרה לרווקות, השורדת בדימוס שידרה עסקים כרגיל ויצאה לחגוג בבר תל אביבי: "אני שמחה ומאושרת". גם דניאל בוסי דאג לתעד את עצמו מבלה, ועל פי הרשתות החברתיות נראה ששניהם בטוב

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: השורדת בדימוס ג'קי אזולאי (39) נפרדה מהכדורגלן שהיה צמוד אליה בשנה האחרונה. כוכבת הריאליטי ודניאל בוסי (25) הציגו זוגיות פוטוגנית מאוד וראינו אותם מבלים בשלל השקות, מסיבות, אירועים משפחתיים ו-14 השנים שמפרידות ביניהם לא הפריעו למערכת היחסים לפרוח מאז הגירושים של ג'קי מישראל, אך כעת השניים החליטו לפרק את החבילה.

אם חשבתם שהשניים יישבו בבית ויבכו על מר גורלם, אז יש לכם טעות גדולה. ג'קי, לה 176 אלף עוקבים באינסטגרם, מיהרה להגיב לידיעה המרעישה. "לכל הדואגים, אני שמחה ומאושרת!", כתבה והבהירה לכולם שהיא לחלוטין בטוב עם הפרידה מבוסי לאחר מבול ההודעות שקיבלה מהעוקבים ההמומים. אגב, הפרודים הטריים עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה, ואזולאי אפילו השאירה את כל התמונות המשותפות עם בוסי בפיד שלה ולא מחקה דבר, וגם הוא השאיר את התמונה המשותפת היחידה שמככבת אצלו בחשבון מהחופשה המשותפת שלה השניים בדובאי.

האם ייתכן שפער הגילאים עשה את שלו? לשניים היה חשוב "לשדר עסקים" כרגיל, ואתמול כאשר נחשפה הפרידה בשעות הערב, דאגה כוכבת הריאליטי המפורסמת להעלות וידאו שהיא שותה צ'ייסרים בדיזי פרישדון עם חברים. שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים ונס ציונה שיתף גם הוא את אלפי עוקביו בתמונה מבר בתל אביב עם כוס יין. לפחות ברשת, הכל נראה תקין.

שמחה ומאושרת. ג'קי אזולאי
שמחה ומאושרת. ג'קי אזולאי | מסך, אינסטגרם
אזולאי חוגגת אחרי הפרידה
אזולאי חוגגת אחרי הפרידה | מסך, אינסטגרם
גם בוסי משדר עסקים כרגיל
גם בוסי משדר עסקים כרגיל | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי