בתו של כוכב נבחרת ישראל לשעבר חושפת: "הרגשתי שאני נחנקת, שהעולם סוגר עליי"

מיי רביבו | אינסטגרם

באומץ רב, מיי רביבו שיתפה כי סבלה מהתקפי חדרה והציעה עזרה למי שלא יודעים להתמודד וזקוקים לעזרה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחרי שמיי רביבו, בתו של חיים רביבו, שחשפה שהיא נמצאת בזוגיות עם אישה, כעת בת ה-23 החליטה לפתוח את הלב ולשתף את אלפי העוקבים שלה באינסטגרם בהתמודדות עם התקפי חרדה ובשימוש שלה בציפרלקס.

"את החרדה הראשונה שלי קיבלתי בגיל 8 לאחר חוויה מטלטלת. הרגשתי שהעולם סוגר עליי, הרגשתי את עצמי נחנקת, לא שיתפתי ולא אמרתי, סגרתי את עצמי בחדר. הרגשתי שאף אחד לא מבין אותי ולעולם לא יבין", שיתפה באומץ רב בתו של כדורגלן העבר איך התחילו אצלה החרדות והוסיפה: "החרדות נרגעו עם השנים ועם המעבר לארה"ב. בצבא החרדות התעוררו שוב, הפעם בגרסה יותר חריפה ואגרסיבית. היינו בתוך המנהרות של הכותל ואני הרגשתי שאין לי אוויר. אחת המפקדות חשבה שאני עושה את זה בשביל לעשן סיגריה ואני לא ידעתי לשים את האצבע על מה קורה לי אחרי 6 שנים". 

מיי אף שיתפה בתחושות הנוראיות שהציפו אותה ושלמרות כל מה שעברה, היום כבר לא משתמשת בכדורים: "התקף חרדה זה המועקה הזאת שיושבת לך על הלב, קצב הלב משוגע ואת בטוחה שבכל רגע הלב שלך עומד להתפוצץ. זו תחושה שאי אפשר לתאר במילים. היום אני לא לוקחת כדורים נגד חרדה אבל כשאמא רואה שהמצב חמור היא אומרת לי 'מיי, למה לסבול? זה יעזור אל תלחמי בזה'. יש פעמים שאני מקשיבה ויש פעמים שלא, אבל בסופו של דבר החרדה עוברת, היא לא נצחית. מה שהכי קשה הוא הפחד מהחרדה. ברגע שלמדתי לשחרר את הפחד ולהגיד על הזין, מה שיבוא יבוא ואני אתמודד כי אני חזקה, שם השינוי התחיל.

"אז מאחלת לכולם להפסיק לפחד מהפחד ומי שצריך עזרה, אני פה", חתמה את דבריה וסיימה בכך שהציעה עזרה לכל מי שמתמודד עם התקפי חרדה כמוהה. כזכור, בשנה שעברה גם מירן בוזגלו שיתפה בהתמודדות שלה עם התקפי חרדה והציעה אף היא את עזרתה בנושא שרבים חווים אותו וחלקם לא מרגישים בנוח לשתף. כבוד על השיתוף והאומץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי