מעל הליגה: זוגתו של שחקן בליגת העל שברה את הרשת לחתיכות

עמית חסון | אינסטגרם

עמית חסון שיתפה תמונות חדשות מחוות סוסים ליד חוף מכמורת והשאירה את 120 אלף העוקבים שלה פעורי פה. אז איך זה לחיות עם כדורגלן ומה התוכניות שלה לעתיד? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מספרים לכם על עמית חסון, בת הזוג של ירדן כהן ממכבי פתח תקוה, ששוברת את הרשת פעם אחר פעם. מאמנת הכושר והדוגמנית בעלת 120 אלף העוקבים באינסטגרם, שיתפה תמונות חדשות מחוות סוסים ליד חוף מכמורת. עמית סיפרה למדור ש"כל כך יפה שם" שהיא הייתה חייבת לנצל את הרגע ועל כן התמונות המשגעות. עם כל הכבוד ליופי של המקום, אנחנו נדהמנו מהשלמות שהיא הציגה בביקיני שעושה לנו חשק לפקוד את חופי ישראל. 

אם אתם לא נמנים בין אלפי העוקבים שלה, נספר לכם שבקרוב עמית תתחיל לעבוד בתחום לאחר שלמדה להיות מדריכת כושר במכון וינגייט וכשהיא לא פוקדת את חדר הכושר, היא עובדת במרפאות של דוקטור מוסקונה ומצליחה לשלב צילומים במקביל לכמה מותגים שאיתם עובדת. בחודש הבא אשת הכדורגלן הלוהטת תחגוג 23, ואנחנו מצפים לדעת מה מתכנן לה הבועט שלה.

כהן והחצי השני שלו יוצאים כבר כמעט שנתיים, כאשר בשנה שעברה עברו לגור ביחד בדירה בפתח תקווה. אם תהיתם לעצמכם את מי היא מזכירה, אז אומרים לה לא מעט שהיא דומה לשורדת לשעבר, הדוגמנית אלה איילון, וגם לאשת הכדורגלן הוותיקה שחולקת איתה את אותו יציע הכבוד של המלאבסים, ספיר יולי ינקו, ההריונית היפה שנמצאת בחודש תשיעי. 

על השאלה של איך זה להיות אשת כדורגלן השיבה: "שנינו באים מעולמות דומים, עוסקים בכושר ותזונה, ואוהבים את זה. אנחנו אנשים של משפחה ובית, אוהבים את אותם בילויים, אז אפשר להגיד שחיים רגילים לגמרי. אני לא איזה בליינית גדולה שזה מונע ממני מלצאת כל היום למסיבות כי חיה עם שחקן. יש תקופות לא פשוטות במהלך עונה, וזה מקצוע תחרותי ותובעני אבל האהבה צולחת את הכל, ועם כל התמיכה והעידוד מנסים לעשות הפרדה ככל הניתן בין הבית למקצוע". המדור מאוהב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי