אחרי שש שנים וחמישייה בדרבי: דן ביטון שלף טבעת בהפקה מושקעה

דן בעטון, שרית אלבז
דן בעטון, שרית אלבז | מסך, אינסטגרם

יממה לאחר שהצהובים מחצו את האדומים, הקשר שלא היה בסגל להתמודדות כרע ברך והציע לשרית אלבז - זוגתו בשש השנים האחרונות - להיות שלו לעולמים. לירון שרון עם הפרטים המלאים מאשדוד

(גודל טקסט)

תגידו המון מזל טוב ובשעה טובה לדן ביטון, קשר מכבי תל אביב, שהתארס אתמול (שלישי) לבחירת ליבו שרית אלבז שכמובן אמרה "כן". רגע אחרי שמכבי פירקה את הפועל בדרבי הלוהט של תל אביב, השחקן שלא היה בסגל של המאמן מלאדן קרסטאיץ', החליט כי שש שנים לצידה של בת הזוג הן די והותר וכרע ברך בפניהם של המשפחות והחברים הקרובים בהפקה מושקעת על רקע השקיעה בחוף הים היפייפיה באשדוד, כשהשניים נכנסו לצלילי השיר "שלמים" של הזמר עידן חביב.

שרית הנרגשת, שעדיין ,מתרגלת לטבעת הנוצצת, שיתפה את אלפי העוקבים שלה באינסטגרם בפוסט עם תמונות נבחרות מהרגע המרגש וכתבה: "כל החיים שלי". החברים ממכבי וכוכבי ליגה ונשותיהם מיהרו לפרגן, כשבין היתר איתרנו את אבי ריקן, טל בן חיים, שיר צדק, מאוויס צ'יבוטה, איילון אלמוג, עידן נחמיאס, דולב חזיזה, אופיר דוידזאדה, יונתן כהן,, מתן חוזז, מאור קנדיל, עמית ביטון, דניאל טננבאום ועוד, כאשר לא מעט כתבו ש"הגיע הזמן". בכל זאת, מדובר באחד הזוגות הוותיקים. 

כזכור, שרית בת ה- 25 עבדה כקוסמטיאית המתמחה בציפורניים בבאר שבע, שם נולדה וגדלה ומהרגע שעברה עם הבועט שלה למרכז, הניחה את העסק בצד והתרכזה בלימודי הקוסמטיקה בהתמחות בטיפולי פנים. "אני ודן הכרנו דרך חברים מהצבא. שירתנו יחד באותו הבסיס התחלנו לצאת הרבה כחבורה עד שהפכנו לזוג", סיפרה לפני מספר חודשים אשת הכדורגלן למדור. כיום מתגוררים השניים בבאר יעקב, וכל שנותר לנו זה לאחל המון מזל טוב לזוג הצעיר ולהמתין לחתונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי