אשתו של שחקן מכבי חיפה: "הרופאים אמרו שאי אפשר לשחק ככה"

נוי ביבי מאיר | אינסטגרם

אשת הכדורגלן התייחסה למצבו הרפואי של בעלה, וריגשה את אלפי עוקביה ברשתות החברתיות: "יום אחד אספר על זה לילדים שלי ואראה להם את זה כשיהיה להם קצת קשה", כתבה בין היתר. הדברים המלאים בפנים

(גודל טקסט)

ביום שישי האחרון שב משיקגו שחקנה של מכבי חיפה, רז מאיר, שם שהה בשלושת השבועות האחרונים לאחר שעבר בהצלחה ניתוח במפרק האגן. נוי ביבי מאיר, מפיקת האירועים אשר נישאה לו בקיץ האחרון, שיתפה היום (רביעי) פוסט מרגש במיוחד בו הראתה טעימה ממה שעבר על הכדורגלן מהרגע שנותח ועד היום וכתבה: "יום אחד אני אראה את זה לילדים שלי שיהיה להם קצת קשה, ואספר להם כמה רופאים אמרו לאבא שלהם שאי אפשר לשחק ככה כדורגל". 

נוי הוסיפה לרגש וכתבה לילדים העתידיים שלהם: "אספר להם שהם חלק מהמעטים שבוחרים לעצמם איך העתיד שלהם יראה, כי הרוב תלוי בנו לא משנה כמה אתגרים החיים יביאו- פציעות, גנטיקה, מנטלי ופיזי לא חסר. אספר להם כמה קשה אבא שלהם עבד, במיוחד אחרי הירידות והקשיים 100% כמו בספרים מבלי לעגל פינות ובלי שום קיצורים. תודה לבורא עולם על הזכות לדרוך על הרגליים ולממש בזכות עצמנו בלבד את החלומות של בעלי היקר. ‎יש עוד המון מטרות פתוחות להגשים, אני גאה בך כל כך מלך היקום והחיים שלי", הקדישה לבעלה. 

כעת, כחלק מהשיקום, מאיר נעזר בקביים אליהם יהיה צמוד בסך הכל במשך 6 שבועות. המגן מתמיד ונוסע מדי יום לפיזיותרפיה במועדון, וגם מטופל אצל הפיזיותרפיסט תומר בסן בראשון לציון. בנוסף מקפיד על המון תרגילים בבית כדי לעזור לעצמו לחזור לתפקוד לאט ובזהירות. השאיפה של הקשר כמובן לחזור בפתיחת העונה עם כל חבריו לחדר ההלבשה הירוק בעוד ארבעה חודשים, כך שנחזיק לו אצבעות שיחזור במהרה ונשלח איחולי החלמה מהירה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי