משתפים פעולה גם מחוץ למגרש: העסק החדש של דן גלזר ודניאל פרץ

שרן ייני, דן גלזר, דניאל פרץ
שרן ייני, דן גלזר, דניאל פרץ | ברני ארדוב

בני הדודים ממכבי תל אביב החליטו להתרחב ופתחו סניף של פיצה "פרגו" בגבעת שמואל. "חיכינו עד שמצאנו את הלוקיישן המתאים", סיפר הקשר הצהוב למדור

(גודל טקסט)

תגידו מברוק לבני הדודים הכי תל אביביים בליגת העל, דן גלזר ודניאל פרץ, שהחליטו ששיתוף הפעולה שלהם תחת המדים של מכבי תל אביב לא מספיק להם, והם רוצים גם ביזנס מחוץ לכר הדשא. שלל כוכבי הכדורגל הישראלי נכון לימינו, משכילים לנצל את התהילה ולפתוח עסקים נוספים מעבר להיותם שחקנים פעילים ותחום המזון לא זר בכלל למכביסטים. הקשר בן ה-25 והשוער בן ה-21 רצו בייבי משלהם, ולכן החליטו לפתוח סניף של פיצה "פרגו" בגבעת שמואל. 

אייל גולסה מאחל לבני הדודים בהצלחה
אייל גולסה מאחל לבני הדודים בהצלחה | מסך, אינסטגרם

"פרגו" הוא אחד מהספונסרים של מכבי ת"א ואלון, אחד מהבעלים, הוא חבר קרוב. הרבה זמן אנחנו רוצים לשתף פעולה וחיכינו למצוא לוקיישן מתאים", סיפר לנו גלזר מדוע דווקא בחרו לפתוח פיצרייה. לקשר כידוע שני אחים, עמית ותמיר, כאשר לסניף הראשון שלו בחר להיכנס שותף עם בן הדוד שלו מצד אמו, ומי יודע אולי בהמשך גם יחליטו שלושת הבנים לבית משפחת גלזר להקים משהו משל עצמם. בינתיים, אם גם אתם מכורים לפיצה כמונו, קפצו לבקר בסניף החדש והמטריף של הכדורגלנים. 

החברים לחדר ההלבשה הצהוב כחול כבר הספיקו לפרגן לשניים ולעסק החדש ברשתות החברתיות. בשבת הקרובה ישובו בני הדודים לשתף פעולה על כר הדשא ולעשות את מה שהם יודעים הכי טוב, כשמכבי תל אביבי תתארח אצל בני סכנין במסגרת המחזור ה-32 של ליגת העל ותקווה להמשיך את המומנטום מהניצחון הגדול בדרבי התל אביבי. פיצות בסיום למנצחים? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי