אשתו של תומר חמד אישרה את ההצעה המסקרנת: "קיבלנו פנייה"

תומר ושונית חמד | אינסטגרם

שונית חשפה לראשונה כי היא ובעלה הכדורגלן קיבלו הצעה להשתתף בתוכנית טלוויזיה ישראלית, אך "בסוף זה לא יצא לפועל". לירון שרון עם הפרטים המלאים מאוסטרליה הרחוקה

(גודל טקסט)

מלהקי הטלוויזיה כבר מזמן הבינו שאושיות מעולם הספורט נחשבות לדמויות סופר מעניינות בכל הנוגע להשתתפות בתוכניות ריאליטי. לראייה, "הבוזגלוס" היא אחת הסדרות הנצפות בז'אנר, ערן זהבי כיכב ב"אבאל'ה" של הוט, וספרטאים נוספים כמו לירן שטראובר, דודו אוואט, אסי, אוהד ופאני בוזגלו, ירדן ג'רבי, מאור בוזגלו, אורי ששון, אלכס שטילוב ועוד השתתפו בתוכניות הכי מצליחות בפריים טיים, וכנראה שנציגי עולם הספורט ובפרט הכדורגל, ימשיכו לרתק את הצופים. תשאלו את משפחת חמד.

הנציג שלנו באוסטרליה שעושה חיל תחת מדיה של ווסטרן סידני וונדררס, מצפה בקוצר רוח ללידה של בתו הרביעית (!), בזמן שאשתו שונית מרתקת את למעלה מ-90 אלף העוקבים שלה כשהיא נותנת הצצה לחיים הפסטורליים שלהם בצד השני של היבשת. אמש (רביעי) חשפה אשת הכדורגלן פרט מאוד מעניין בנוגע למשפחתה כשנשאלה האם הם מצטרפים לקאסט של הדוקו ריאליטי "מחוברים". שונית השיבה: "מאשרת שקיבלנו פנייה מהתוכנית אבל בסוף זה לא ייצא לפועל".

התשובה של שונית לשאלה המסקרנת
התשובה של שונית לשאלה המסקרנת | מסך, אינסטגרם

בכך חשפה שהייתה התעניינות מצד המלהקים לתעד את החיים של משפחת הכדורגל הכי בלונדינית באוסטרליה, ובזמן שאנחנו וגם העוקבים מצטערים שזה לא ייצא לפועל, שונית "ניחמה" כשכתבה: "אנחנו תמיד מחוברים כאן למקרה הצורך". ואכן לשונית אלפי עוקבים ועוקבים שמכורים לתוכן שהיא מעלה, בעיקר אימהות המתחברות לדרך בה היא והחצי השני שלה בוחרים לגדל את בנותיהן. יש להם גם ערוץ יוטיוב שנקרא "החמדים" ואם עדיין לא ייצא לכם לצפות, אז כדאי שתמהרו. אוטוטו הם יהפכו מחמש נפשות לשש ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לביקור שלהם בארץ, מה שלא קרה כבר יותר מידי זמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי