"אני טיפש שעשיתי את זה": ההודעה הפרטית של איקרדי דלפה לתקשורת

וונדה נארה איקרדי
וונדה נארה איקרדי | מסך, אינסטגרם

לאחר שפרשת הבגידה של הזוג מחודש אוקטובר האחרון עלתה לכותרות פעם נוספת, נחשף מסרון דרמטי של הכדורגלן לדוגמנית איתה בגד באשתו. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהדמה

(גודל טקסט)

השבוע של וונדה איקרדי לא היה כזה שהיא תזכור לטובה. לאחר שהגיעה שלשום למילאנו כדי להשתתף במשפט בגין תביעתה נגד העיתונאי פבריציו קורונה משנת 2019, כשמאורו איקרדי בעלה, עדיין היה שחקן אינטר מילאנו. באותה העת הואשמה אשת הכדורגלן ע"י העיתונאי בכך שלא הייתה נאמנה לבעלה, והייתה עם מרסלו ברוזוביץ'. היא ביקשה להבהיר מה בדיוק קרה שם: "זה הכל שקר. אפילו לא קיבלתי את המספר של ברוזוביץ', הוא לא היה אדם שהסתובבנו איתו כמו שקורה בין חברים בקבוצה".

אם זה לא מספיק, הארגנטינאית גם הכחישה את הטענות שעלו כלפיה שהיא איננה הסוכנת של איקרדי, כפי שפרסמה העיתונאית קרינה לאביקולה מארץ מולדתה, שם הזוג המפורסם של עולם הכדורגל פשוט לא יורד מהכותרות. בשעות האחרונות חזרו באגנטינה לפרשת הבגידה של הזוג מחודש אוקטובר האחרון, ודיווחו באחת מתוכניות האירוח המצליחות בדרום אמריקה על ההודעה האחרונה ששלח חלוצה של פ.ס.ז' למי שאיתה בגד באשתו, השחקנית והדוגמנית צ'יינה סווארס. 

"אני כותב כאן כי סגרתי את האינסטגרם שלי. רציתי לדבר איתך כי הרבה שקרים והרבה עובדות דוחות ולא אמיתיות מגיעים לוונדה", סימס איקרדי לוואטסאפ של סווארס. "אני רוצה להרכיב את המשפחה שלי בחזרה, הייתי טיפש שעשיתי את מה שעשיתי, לא לוונדה ולא לילדים שלי זה הגיע. כבר סיפרתי לה את כל האמת על מה שקרה", היו המילים של הכדורגלן שבהן רצה לשים סוף לרומן שהעלה את הנישואים שלו ושל אשתו על שרטון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי