רמי גרשון יודע? בשורת הענק של נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן

אשתו של שחקן מכבי חיפה הצהירה שהיא "לגמרי מוכנה" להביא ילד לעולם ("אבל עדיין לא") והבהירה כי היא ממש לא חוששת מהשינויים בגוף: "זה לא מפחיד אותי, אני רוצה את זה". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי שהשיקה את קולקציית בגדי הים של המותג שלה והוציאה ליין חדש של תכשירי שיזוף, נטע אלחמיסטר ממש לא עוצרת. אשתו של רמי גרשון התייצבה הבוקר (שני) לצילומי קמפיין קיץ 2022 של המותג "SIS". אלחמיסטר כיכבה לצד אחיותיה, ספיר ודנה אלחמיסטר, שכידוע נמצאת בהריון מתקדם ומפלס ההתרגשות בבית המשפחה המפורסמת מראשון לציון גבוה במיוחד.

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן

אשת הכדורגלן שיתפה בתחושותיה לקראת הטייטל החדש, דודה: "זה מאד מיוחד. השיחות התחלפו לנו בבית, מלדבר על דברים אחרים לגמרי, מדברים רק על ילדים, על הלידה ועל הבטן, וזה מרגש מאוד. זאת אחותי הגדולה וזה ילד ראשון אצלנו במשפחה וזה מרגש ממש". עוד שיתפה אלחמיסטר שהיא והחצי השני שלה, רמי, כבר לגמרי מרגישים מוכנים בעצמם להרחיב את התא המשפחתי: "כן, אני מוכנה, אני מרגישה שאני היום במקום אחר בחיים שלי. אני ורמי מדברים על זה בצורה יותר מוקפדת ויוצר מציאותית, אבל עדיין לא. כשזה יגיע זה יגיע וזה לגמרי חלק שאני רוצה להגיע אליו".

בתור דוגמנית בין היתר, שמקפידה היטב על אורח חיים בריא ועל מה שנכנס אליה לפה, שיתפה נטע שהיא דווקא מצפה לשינוי הזה בגוף שלה: "אני חושבת שהיתרון בלהיות בהריון ובכל הסיטואציה של הלידה זה שהגוף משתנה. אני גם רואה מה קורה אצל כל הנשים שמביאות ילדים והבטן מדהימה ואיך שהגוף משתנה בצורה נשית. זה דווקא מאד מעניין אותי לדעת איך זה יהיה עליי וזה לגמרי לא מפחיד אותי, אני רוצה את זה".

האחיות אלחמיסטר
האחיות אלחמיסטר | אור גפן
האחיות אלחמיסטר
האחיות אלחמיסטר | אור גפן
האחיות אלחמיסטר
האחיות אלחמיסטר | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי