אמבפה באמת יוצא עם בחורה ישראלית?! השמועה שהסעירה את הביצה

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן | רויטרס

בעקבות הפרסומים כי כוכב פ.ס.ז' נמצא בוזגיות עם האקסית של אופיר דוידזאדה, המדור יצא לבדוק את העניין לעומק וחזר עם מסקנה ברורה

(גודל טקסט)

בימים האחרונים פורסמו דיווחים שהסעירו את הביצה הישראלית. באותם פרסומים נטען כי כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת צרפת, קיליאן אמבפה, החל לצאת עם לא אחרת מאשר אביב מאירי, האקסית של אופיר דוידזאדה. מאירי בת ה-29, במקור מהיישוב מיתר שבדרום, בילתה את סוף השבוע האחרון בעיר האורות שבצרפת, והשמועות החלו לזרום. עוד נטען כי השניים נמצאים בקשר בשבועות האחרונים וההגעה שלה לפריז הייתה על מנת לבלות בקרבתו של הכוכב הן ה-23.

המדור יצא לבדוק את העניין לעומק ובסביבתה של מאירי טוענים שההיפך הוא הנכון. מקורבים לישראלית שמספר העוקבים בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה עלה אתמול במהירות לאחר הפרסומים, טוענים שמדובר ב"קשקוש". מאירי בעצמה פרסמה זמן קצר לאחר הדיווחים סטורי בצרפתית ובאנגלית: "That's bullshit". בתרגום חופשי: חרטא. נציין כי הכדורגלן ומאירי כלל לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, דבר שבימינו כידוע הוא הבסיס לכל זוגיות.

ולמרות שבסביבת מאירי כאמור מכחישים את הקשר לאמבפה, מסתבר שלאביב היה קשר רומנטי עם כדורגלן אחר – דוידזאדה שכולנו מכירים היטב. דוידזאדה, כיום המגן השמאלי של מכבי תל אביב, נשוי באושר לאם בתו נטלי, אך אי שם בקדנציה שלו תחת המדים של הפועל באר שבע, הוא ומאירי היו צמודים חזק במשך קרוב לשנתיים, ותמונות שלהם מאותה תקופה עדיין נמצאות בפרופיל של אביב שטרם העלתה שיתוף חדש מאז הכחישה את הקשר לאמבפה. אנחנו נמשיך לעדכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי