ג'קי אזולאי והכדורגלן בילו עד שלוש לפנות בבוקר

ג'קי אזולאי ודניאל בוסי | אור גפן

רק לפני שבוע כוכבת הריאליטי הוציאה תגובה לפרידה מדניאל בוסי, אך לאחר שהשניים נצפו ביחד במסיבה חגיגית בתל אביב, נשאלת השאלה האם זהו תחילתו של קאמבק לוהט? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על תגובתה של כוכבת הריאליטי ג'קי אזולאי לפרידה מהכדורגלן דניאל בוסי. כזכור, פיינליסטית העונה האחרונה של הישרדות VIP פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 176 אלף אנשים, תגובה לפרידה: "לכל הדואגים, אני שמחה ומאושרת!". אתמול (שני), חגגה אזולאי ואירחה במסיבה חגיגית במיוחד כמה מהשורדים למסיבת הסיום של העונה המדוברת- והאם ייתכן ששם נחשף הקאמבק בינה ובין בוסי, שהפתיע את כולם והגיע לאירוע?

באירוע מושקע במיוחד בניצוחו של חביב הכדורגלנים, המפיק שון בלאיש, נערכה מסיבה למוזמנים בלבד במועדון ה-MOON CHILD שבנמל תל אביב. אל האירוע הגיעו בין היתר: אודליה סויסה, פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו, ישראל אור, ועוד. ג'קי, שהגיעה למקום השני בגמר הישרדות שנערך לפני חודש בדיוק, הצליחה לעורר כמו תמיד הרבה עניין סביבה לאחר הפרידה מהכדורגלן הצעיר ממנה ב-14 שנים, אך אחרי שנצפו אמש מבלים עד השעות הקטנות של הלילה, נראה שהם הרבה יותר ביחד מאשר בנפרד.

בשעה 00:43 נכנס בוסי למועדון, למסיבה בה האקסית שלו חגגה, והפתיע את ג'קי- שנראתה המומה. מאותו הרגע השניים נראו צמודים, ומאוד שמחים לבלות אחד בקרבתה של השנייה כפי שדיווחו אנשים ששהו במועדון, וכך גם לפי התמונות והסרטונים. השניים היו יחד עד השעה 3 וחצי לפנות בוקר, אז האם מדובר בקאמבק צפוי של זוג האוהבים או שהם עדיין שומרים על קשרי ידידות הדוקים? תחליטו בעצמכם.

דניאל בוסי | אור גפן
ג'קי אזולאי ודניאל בוסי | אור גפן
ג'קי אזולאי ודניאל בוסי | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי