בנותיו של כוכב ברצלונה לשעבר ספגו איומים קשים על חייהן

מליאנה אבידל | אינסטגרם

בעקבות החשדות בסחר באיבר באיברים נגד אריק אבידל, בנותיו קיבלו שיחות טלפון בהן "קראו לאביהן רוצח ואיימו על חייהן". אחת מהן שברה שתיקה בפוסט תקיף במיוחד

(גודל טקסט)

דרמות קשות מתחוללות שוב בחייו של כדורגלן העבר הצרפתי אריק אבידל. לאחר שאשתקד נחשד בסחר באיברים בעקבות בדיקה טוקסיקולוגית שאימתה את החשש כי הכבד שהושתל אצלו לא שייך לבן דודו, כפי שדיווח מגן ברצלונה ונבחרת צרפת בדימוס, כעת בנותיו ספגו איומים קשים על חייהן. אחרי שאביהם ספג האשמות חמורות ששמו אותו בכותרות, האייט, אמא שלהן וגרושתו של אבידל, חשפה בראיון בתוכנית יוטיוב בצרפת כי נשלחו איומים ממשיים על חייהן של שלוש הבנות שלהם ושהיא נאלצה לשכור את שירותיהם של שומרי ראש שילוו אותן 24/7. הסיבה לאיומים: ההאשמות שאבידל הוא "שקרן, רמאי ורוצח" לאחר ניתוח השתלת הכבד שעבר.

במהלך הראיון, אשת הכדורגלן לשעבר יצאה להגנת הגרוש שלה וסיפרה איך כל הפרשה השפיעה על בנותיה: "מעייף מאוד מה שאנחנו עוברים במשפחה, מפנים כלפינו האשמות חמורות ביותר. הבנות שלי מקבלות הודעות ושיחות טלפון אנונימיות בהן מאיימים על חייהן וקוראים לאבא שלהן רוצח, כשהכל שקרי לחלוטין. הייתי עם אריק ובן דודו מההתחלה ועד הסוף כשזה קרה, הייתי איתם כשהם נכנסו לחדר הניתוח. אפילו ראיתי את האחיות מוציאות את התפרים…", הוסיפה.

אחת מבנותיו של אבידל, מליאנה, פרסמה הצהרה תקיפה ברשתות החברתיות, בה תקפה את כלי התקשורת על המידע הכוזב לגבי ההשתלה של אביה: "חבל שאחרי כל כך הרבה נזק שנגרם לאבי ולמשפחתי, התקשורת ממשיכה להפיץ שקרים על ההשתלה. כאילו לא היה לנו כבר מספיק בלאגן כדי שהעיתונאים ימשיכו להוסיף שמן למדורה ויגרמו לנו לחשוש לחיינו", שיתפה בתו של כדורגלן העבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי