האקסית של רונאלדו שוב התפשטה: "הייתי משלם לצאת איתך לדייט"

אירינה שייק
אירינה שייק | מסך, אינסטגרם

אירינה שייק בת ה-36 העלתה תמונה נועזת לרשתות החברתיות וזכתה לאלפי תגובות של עוקבים שתהו כיצד היא עדיין רוקה והאם היא מתגעגע לכוכב הפורטוגלי

(גודל טקסט)

דוגמנית העל אירינה שייק, שלנצח תתהדר בטייטל "האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו", כיכבה בלילה הגדול ביותר של עולם האופנה, שהתקיים השבוע במוזיאון המטרופולין לאמנות בניו יורק. כהרגלה, יש לציין, שייק נראתה פשוט וואו. בגיל 36, הרוסייה הציגה גזרה לוהטת במיוחד עם חליפת עור של המותג "בארבי" בשווי של מאות אלפי דולרים.

מיליוני המעריצים לא מצליחים להבין איך היא עדיין לבדה ולא בזוגיות כמו האקס המפורסם שלה ממנצ'סטר יונייטד. כידוע, מאז הפרידה מאבי בתה, השחקן ההוליוודי בראדלי קופר, היא לבד וטוב לה. שייק שיתפה את 18 מיליון העוקבים שלה בתמונה שהיא חצי עירומה וכתבה ש"זה מה שקורה אחרי צילומים של שעות ושקית של צ'יפס".

מי שלא נשארו אדישים לתמונה הנועזת הם העורבים של אירינה שייק, שתהו כיצד היא עדיין רווקה, האם היא מתגעגעת לרונאלדו וחלקם הבהירו שהם היו מוכנים לשלם לא מעט כסף כדי לצאת איתה לדייט: "את האישה הכי יפה בעולם".

הרוסייה כמובן לא הגיבה על עשרות אלפי הביקורות והשאלות שקיבלה מהעוקבים, אך היא לא מפסיקה לעניין אותם גם בהקשר של כוכבה של מנצ'סטר יונייטד שהזוגיות עימו הסתיימה כזכור כבר לפני קרוב לשבע שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי