"לא מפרנסים את אויבינו!": נשות הכדורגלנים בביקורת אחרי תפיסת המחבלים מאלעד

מאי ורד, ליז שכטר
מאי ורד, ליז שכטר | לירון שרון

מאי ורד, שי זהבי וליז שכטר ביקרו: "במקום להיות תלוי, הוא מעשן סיגריה להוריד את הפאניקה בדרך לחיים הטובים בכלא! עצוב, הזוי, לא נתפס". מירן בוזגלו תמכה בשב"כ: "זאת טכניקה לתחקר, סומכת במיליון אחוז על כוחות הביטחון"

(גודל טקסט)

המצב הביטחוני הרעוע בישראל מחלחל לשגרת חייהם של כל אזרחי המדינה, ובבפרט אלה של נשות הכדורגלנים הבוחרות פעם אחר פעם להשתמש בכוח של הרשתות החברתיות על מנת לקדם את הערכים בהן הן מאמינות, ואף לזעוק את זעקתם של משפחות הקורבנות מהפיגועים שהתרחשו בחודש האחרון. לאחר הפיגוע המזעזע מסוף השבוע האחרון באלעד, שגבה את חייהם של שלושה קורבנות, ובעקבות תפיסתם של המחבלים אמש (ראשון), נשותיהם של הכדורגלנים הכי מפורסמים במדינה בחרו להביע את דעתן באינסטגרם.

מאי ורד, אשתו של כוכב הפועל תל אביב עידן ורד, כתבה לאחר תפיסתם של המחבלים: "וכמובן שבמקום להיות תלוי, הוא מעשן סיגריה להוריד את הפאניקה, שותה מים קרים בדרך לחיים הטובים בכלא. נגמרו המילים". מאי חידדה את מה שהיה על ליבה ופנתה לעוקבים: "בראש ובראשונה, אנחנו כאזרחים שמביאים אותם לעבוד פה בינינו בשביל לשלם כמה שקלים פחות! הם לא שווים אפילו אגורה וכל פעם שאתם חושבים שהם מוזילים לכם, תחשבו שזה יכול לעלות לכם בחייכם! לא מפרנסים את אויבנו!".

הסטורי של מאי ורד | צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מאי ורד | צילום מסך, אינסטגרם

גם חברתה הקרובה שי זהבי, אשתו של ערן זהבי, שיתפה פוסט בו נכתב בנימה אבסורדית: "המחבלים מאלעד שנתפסו כעת בחיים, מתשאול ראשוני עולה כי אחד מעוניין במסלול לתואר במשפטים, והשני בכלכלה ומנהל כי הוא אלרגי למיונז. השב"ס עודכן ויערך בהתאם". שי חיזקה את הדברים מרחוק והוסיפה: "עצוב, אבל כמה נכון. עוד מחבלים שיחיו יותר טוב בכלא. עצוב, הזוי, לא נתפס".

הסטורי של שי זהבי | צילום מסך, אינסטגרם

עוד חברה קרובה של השתיים, ליז שכטר, אשתו של איתי שכטר, תייגה את ראש הממשלה נפתלי בנט לאחר שהצטמררה מפרטי הפיגוע הרצחני באלעד וכתבה: "זה השינוי? לא לנופף את דגל ישראל במדינת ישראל? ביזיון! עם חופשי בארצנו? כרגע אנחנו עם שלם שחושש להסתובב חופשי".

הסטורי של ליז שכטר | צילום מסך, אינסטגרם

גם מירן בוזגלו, אשתו של מאור בוזגלו, אחריה כמעט 400 אלף איש עוקבים באינסטגרם, הביעה זעזוע מכך שהמחבלים ישבו ועישנו סיגריה רגע לאחר תפיסתם, אבל מיהרה להבהיר: "נכון שקשה ומעצבן לראות שנותנים להם סיגריה במקום לכבות אותה עליהם! אבל בטלוויזיה אומרים שזאת טכניקה של השב"כ לתחקר אותם ולקבל מידע. סומכת במיליון אחוז על כוחות הביטחון שלנו שהם יודעים מה הם עושים, ולא סתם הם הכי".

הסטורי של מירן בוזגלו | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי