תתחדש: הצעצוע החדש של לברון ג'יימס עלה לו 100 אלף דולר

לברון ג'יימס אחרי הניצחון במשחק האולסטאר | רויטרס

אחרי שחתם עונה מאכזבת וחזר מחופשה משפחתית, כוכב הלייקרס התחמש בצעצוע שגורם לך להרגיש כמו "המלך של לוס אנג'לס". לברון כבר לא יכול לחכות אחרי שהשיג את ההזמנה הראשונה ב-2022: "אוהב את החיה הזו"

(גודל טקסט)

מלך ה-NBA, לברון ג'יימס, לא חווה עונה מוצלחת במיוחד בלוס אנג'לס לייקרס אחרי שנה מלאת בעיות בחדר ההלבשה ופציעות, ולמרות זאת סיים את הקמפיין העונה עם ממוצע של 30.3 נקודות למשחק. כוכב הכדורסל אף זכה בפרס מאוד לא נחשק בחודש שעבר- כשנבחר בטקס פטל הזהב לשחקן הקולנוע הגרוע של שנת 2021 על תפקידו בסרט "ספייס ג'אם אגדה חדשה". אלה סיבות מספיק טובות לפנק את עצמו בצעצוע חדש לאחר שבדיוק חזר מחופשה מפנקת עם משפחתו.

הפורוורד ניצל את הזמן למנוחה ולבילויים עם משפחתו וחבריו באי הפרטי שלו במלדיביים, וכשחזר ל-L.A החליט להוסיף למוסך הפרטי שלו רכב חדש ויוקרתי, והוא מבטיח שכל מי שינהג עליו ירגיש "מלך לוס אנג'לס". בפני 120 מיליון עוקביו באינסטגרם פירסם ג'יימס שרכש את 'הצעצוע' החדש שלו בתור חובב רכבים מושבע, 2022 GMC Hummer EV. רכב חדש שבא לעשות מהפכה בשוק וממנו יש כבר 65,000 הזמנות, אבל הכדורסלן כבר מחזיק במוסך הביתי שלו את ההזמנה הראשונה לשנת 2022.

"מוכן לצאת לרחובות לוס אנג'לס! הסרתי את הגג, העמסתי מוזיקה. אני אוהב את החיה הזו", כתב הפורוורד של הלייקרס תוך שהוא מציג את הצעצוע החדש של GMC- מכונית חשמלית המחקה את דגם ההאמר האייקוני, מוסיפה פרקטיות, תא טעינה קדמי גדול. מבחוץ, תכשיט הכתר הזה מתהדר גם בפס תאורת LED העובר לכל רוחב החלק הקדמי של הרכב. הוא מתהדר בגג מודולרי שאיתו ניתן להסיר את הפאנלים כדי להפוך אותו לגג נפתח, וגלגלי אלומיניום 18 אינץ'. בנוסף, 2022 GMC Hummer EVO זה יכול להתפאר בהיותו רכב הייצור הראשון עם מערכת המבוססת על טכנולוגיות ממשחק וידאו, שתוכנן על ידי Epic Games.

והמחיר? כמעט 100 אלף דולר. כלומר 345 אלף שקלים חדשים והצעצוע החדש של כוכב ה- NBA הענק יכול להיות שלכם.

עוד באותו נושא: לברון ג'יימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי