אחרי הריאיון הנדיר: ההצהרה של אור אצילי

אור ועומר אצילי | אינסטגרם

מלך שערי הליגה שבר שתיקה ארוכה לאחר שמכבי חיפה זכתה מעשית באליפות, הודה שהוא חייב הכל לאשתו והיא "לא נשארה חייבת". לירון שרון עם הפרטים מהכרמל

(גודל טקסט)

עומר אצילי שבר אתמול (שלישי) שתיקה ארוכה, כשהתראיין לאחר שמכבי חיפה הפסידה 3:1 למכבי תל אביב והבטיחה מעשית את הזכייה באליפות השנייה ברציפות. "לא יודע אם אני שחקן העונה, אני יודע שלקחנו אליפות היום", אמר אצילי, "לא רצינו לחגוג ככה, אבל אותי לימדו שסופרים תארים ולא הפסדים, אז אליפות שנייה ברצף במכבי חיפה ואני שמח מאוד".

את המילים הללו תיעדה אשתו, אור אצילי, שצפתה בו מתראיין בביתם וכתבה לו בחשבון האינסטגרם: "מה ששלך שלך" ואף הוסיפה אייקון של כתר ולב ירוק. לפני ההגעה לכרמל, כזכור, עומר ואור נאלצו לעזוב את מכבי תל אביב לטובת ניקוסיה וזאת בעקבות פרשת "הכדורגלנים והקטינות". החזרה לארץ, כך נראה, תרמה רבות לשיקום הנישואים של השניים שחוו בעבר משבר.

הסטורי של אור אצילי
הסטורי של אור אצילי | מסך אינסטגרם

"אני חייב הכל לאשתי", סיפר אצילי על התקופה הקשה ופירגן והרים לאור מול כל המדינה. בתגובה, היא הצהירה קבל עם ואינסטגרם: "אוהבת אותך בכל ליבי". אז העונה מסתיימת בטעם מתוק לירוקים ולאצילי בפרט, ואנחנו כבר סופרים את הימים עד לשבת הבאה, אז תפגוש האלופה את מכבי נתניה באיצטדיון סמי עופר, שם אור וכל נשות הכדורגלנים החיפאיות צפויות להרים לבעלים שהפסידו אמש, אבל נתנו עונה מהסרטים ולקחו הביתה צלחת, שנה שנייה ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי