ארוסתו של אלי דסה: "בושה לתת במה לזבל הזה"‎‎

ירדן ואלי דסה | מסך, אינסטגרם

לאור דבריו של חבר הכנסת טיבי, ירדן ארד לא נותרה חייבת ובתגובה לאמירות של הפוליטיקאי היא שיגרה מסרים משלה: "בדיחה נוראית. זה הטריף אותי", שיתפה ברשתות החברתיות. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אלי דסה, מגנה הימני של ויטסה ארנהיים ההולנדית, צפוי להחליף בקרוב את ההכנות למשחקי כדורגל יחד עם קבוצתו בהכנות מרגשות לחתונה עם החצי השני שלו, ירדן ארד. הזוג מתוכנן לנחות בישראל בתקופה הקרובה, ולפתוח במסכת ההכנות לקראת האירוע הנוצץ אליו צפויה להגיע כל צמרת הכדורגל הישראלי. בינתיים, אחד הפוליטיקאים הישראלים בכנסת הצליח להרגיז את אשת הכדורגלן שחיה מעבר לים. אחמד טיבי, חבר כנסת מטעם מפלגת תע"ל, התראיין השבוע לתוכנית החדשות של קשת 12 והטיח ביקורת קשה כלפי חיילי צה"ל.

ירדן התקשתה להישאר אדישה לדברים, וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "בושה ערוץ 12 שאתם נותנים לזבל הזה במה", כאשר היא מתייגת את זכיינית הטלוויזיה. "אדם שמדבר בצורה כזאת על חיילי צה"ל ועל המדינה מקבל פרסום על חשבוננו ויושב בכנסת שלנו. פשוט בדיחה נוראית. נהנה מכל הזכויות של אזרח ישראלי וקורא לנו רוצחים. במדינה מתוקנת הוא היה נחשב מזמן כבוגד", מתחה ביקורת חריפה והביעה את מורת רוחה בעקבות דבריו של טיבי. "הטריף אותי שהוא התבטא בצורה קיצונית כלפינו בערוץ חדשות ישראלי בעזות מצח, בלי לפחד מה להגיד ואיך להגיד, וקורא לחיילים שלנו רוצחים", שיתפה ירדן את המדור בתחושותיה עקב האמירות ששמעה.

ארוסתו של דסה חידדה את הדברים שכתבה לעוקביה, והסבירה: "אני לא מיתממת וחושבת שהוא צריך 'לאהוב אותנו', ממש לא! אבל צריכה להיות קצת מודעות לבני אדם אם הם בני אדם, אחרי שהם באים ורוצחים לנו אזרחים חפים מפשע ברחובות שלנו עם גרזנים ונשקים בערים ישראליות לחלוטין, אז לעלות לשידור ולקרוא לנו רוצחים זה השיא. מה שהכי עיצבן אותי זה בכלל שנותנים לו במה אם הוא מתבטא ככה, למה אנחנו צריכים בכלל לשמוע אותו ללא יכולת להגיב?"

אחמד טיבי | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי