בהלבשה תחתונה: מישל גרציג הטריפה גם את אנגליה

גרציג לוהטת בתצוגה במדריד | צילום: אינסטגרם

לאחר שכבשה באופן קבוע את ספרד, הדוגמנית הישראלית מסמנת יעד נוסף עליו היא מעוניינת להשתלט, ובעקבות התגובות באי הבריטי, השמיים הם הגבול. לירון שרון עם הפרטים המלאים על בת הזוג של טיבו קורטואה, שגם הספיקה להפתיע בענק את שוער ריאל מדריד

(גודל טקסט)

השבוע צעדה מישל גרציג, הנציגה הלוהטת שלנו בספרד, על מסלול הדוגמנות בתצוגת אופנה כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה תוך שהיא מציגה גזרה מושלמת. הדוגמנית הישראלית מטריפה את המותג הספרדי 'Hunkemoller' באופן קבוע, רק שהפעם, גם באנגליה נותרו פעורי פה למראה החברה של טיבו קורטואה, שוער ריאל מדריד. כשהיא לבושה בסט כתום מחמיא, גם בן הזוג הבלגי של גרציג, שישב בשורה הראשונה, לא יכול היה להתאפק והעלה סרטון וידאו שלה מהתצוגה וכתב: "גאה בך אהובתי".

ב'סאן' הבריטי החמיאו ל"ישראלית המהממת בת ה-24 שכבשה ביופייה את תצוגת האופנה", וכל מה שנותר לנו לעשות זה להתמוגג מגאווה. בין התצוגות שלה על המסלול, גרציג, לה כבר 416 אלף עוקבים באינסטגרם, אירגנה לחצי השני שלה מסיבת הפתעה מושקעת במיוחד לרגל חגיגות יום ההולדת ה-30 שלו שחלו אתמול. מה היה הקונספט? לרגל העשור החדש אליו צועד השוער הבלגי, המסיבה הייתה באווירת ספארי, ונקראה Wild 30.

רק בני המשפחה והחברים הקרובים הוזמנו לוילה המטורפת של קורטואה ומישל, שהייתה מעוצבת כולה בניחוח ספארי, כשהג'ירפה היא כמובן שוערה של אלופת ספרד, המתנוסס לגובה של שני מטרים. מלבד שתייה וארוחת שף משובחת, האורחים, כולל ילדיו של קורטואה, נהנו ממסיבת בריכה והופעה של זמר מקומי מפורסם שהקפיץ את האווירה. החגיגות ודאי יימשכו אל תוך סוף השבוע, וביום ראשון הקרוב נזכה לביקור של מישל כאן בישראל, כשהיא תגיע להצטלם לקולקציית ההלבשה התחתונה של fix. מבטיחים לעדכן ושולחים מזל טוב לטיבו מארץ הקודש.

מישל גרציג | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי