הציע לדוגמנית 500 יורו עבור סרטון מיני משותף: "הוא כדורגלן או כוכב פורנו?"

הדוגמנית מירונה מילו | צילום מסך, חשבון האינסטגרם של מירונה מילו

דוגמנית רומנייה הציגה הודעות שקיבלה מרקו דוגאנדז'יץ' מקלוז' ובהן הציע לשלם לה אם תבצע בו מין אוראלי בחשבון ה"אונלי פאנס" שלה. החלוץ טען כי חשבונו "נפרץ"

קבוצות: קלוז'
(גודל טקסט)

החלוץ הקרואטי מרקו דוגאנדז'יץ' הגיע לרומניה מסוצ'י לפני כארבעה חודשים כדי לעזור לקלוז' לזכות באליפות, אבל פתח רק פעמיים עד כה, כבש שער אחד בלבד וכעת הסתבך בפרשה מוזרה עם דוגמנית אירוטית שמופיעה תחת שם הבמה "אמה קרטר".

אותה דוגמנית, בחורה רומנייה בת 25 שחיה בגרמניה ושמה האמיתי הוא מירונה מילו, טוענת כי דוגאנדז'יץ' בן ה-28 פנה אליה דרך חשבון ה"אונלי פאנס" שלה (תוכן בלעדי בתשלום) והציע לה 500 יורו עבור סרטון בו תבצע בו מין אוראלי. היא הציגה תיעוד של הודעות המוכיחות את טענותיה, בעוד החלוץ טען בתגובה כי זה לא הוא וכתב: "אם מישהו מקבל ממני הודעות מעליבות, אני מתנצל בפני כולם. מישהו פרץ לי לחשבון".

ההודעה של מרקו דוגאנדז'יץ' שחקן קלוז'
ההודעות ששלח מרקו דוגאנדז'יץ' לדוגמנית | צילום מסך, .

בתכנית הטלוויזיה "אקסטרה נייט שואו", הוסיפה הדוגמנית גם צילום של הודעה באינסטגרם מהשנה שעברה, כאשר החלוץ שיחק בבוטושאן. "אנשים חושבים שזה זנות, הגישה הזו מציקה לי מאוד", אמרה מילו. "הוא דיבר אליי בצורה מאוד לא יפה, אני אפילו לא ידעתי מיהו. פרסמתי את זה רק כי המסר פגע בי. שעה לאחר מכן התחלתי לקבל הרבה הודעות כי עלו כתבות בנושא. באמת שלא ידעתי מיהו. אחרי שזה הפך פומבי, פתאום הוא נזכר שיש בעיה עם החשבון שלו? הרי הוא כתב לי כבר לפני שנה והתעניין בי".

הדוגמנית הרומנייה מירונה מילו
הדוגמנית מירונה מילו | צילום מסך, חשבון האינסטגרם של מירונה מילו

עוד הוסיפה: "לאחר מכן הוא כתב לי 'לא אמרתי שאת נערת ליווי, חשבתי על אפשרות שנעשה כסף ביחד'. סירבתי לו והוא בתגובה שלח לי תמונות שלו בתחתונים. לא חשבתי לעשות לזה צילום מסך. הוא שאל אותי אם אני חיה ברומניה, אבל מחק את ההודעות וחסם אותי. אני לא מחבבת אותו ובכלל לא מכירה כדורגלנים".