זוגתו של השחקן הכי לוהט בליגת העל: "ח*א על מי שלא האמין בך"

play נטע רחמים
נטע רחמים | מסך, פייסבוק
ככה מסיימים עונה: 3:3 נפלא בין בית"ר ירושלים לעירוני קרית שמונה 04:32

חברתו של החלוץ שנמצא בכושר מצוין ולא מפסיק להבקיע העבירה מסר לכל המפקפקים, אך התחרטה ומיהרה למחוק. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה סיימה את העונה אמש (שבת) עם 3:3 דרמטי נגד בית"ר ירושלים במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון ונפרדה ממאמנה, סלובודן דראפיץ'. מי ששוב תפס את הכותרות היה איתמר שבירו המצוין, שמצא את הרשת משחק שביעי שביעי ברציפות והשתווה לדין דוד עם 15 שערי ליגה. בת הזוג שלו, נטע רחמים, הגיעה לפרגן לו מהיציע בטדי ובסיום ההתמודדות סיכמה את השנה של הבועט הפרטי שלה. 

"אני זוכרת שפעם אמרתי לך שגול זאת הרגשה של אושר לדקה, מתלהבים ואחרי שנייה זה נשכח. אבל כשמסתכלים אחורה, זה אוסף של רגעים מאושרים שבהם קפצתי עד השמיים, צעקתי, שמחתי, התלהבתי ויותר מכל הייתי גאה בך", כתבה אשת הכדורגלן הצעירה והמשיכה לרגש כשהוסיפה: "אתה ההוכחה שעבודה קשה, הערכה עצמית ואמונה (כי אין כמו האמונה) משתלמת". שבירו שיתף את הדברים של נטע זוגתו והרים לה: "אין ספק שהיית העוגן שלי בשנה הזאת. שרק נמשיך לעבור חוויות והצלחות, אוהב עד סוף העולם". 

לאחר הסטורי הזה ששותף בחשבון האינסטגרם של נטע רגע אחרי שהסתיים המשחק, שיתפה תמונה נוספת שלה עם החבר שלה, שנחשב לחלוץ הכי לוהט בליגה ועקצה: "לסיכום, הייתה עונה יותר ממושלמת. ח*א על כל מי שלא האמין בך, ניפגש בעונה הבאה". את הסטורי הנ"ל, החליטה החצי השני של שבירו למחוק, אבל מקווים שמי שלא האמין, הספיק לקבל את המסר. ועכשיו – קדימה, לפגרה.

הסטורי של נטע רחמים
הסטורי של נטע רחמים | מסך, אינסטגרם
הסטורי של נטע רחמים
הסטורי של נטע רחמים | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי