מיליון יורו: רונאלדו פינק את עצמו במתנה יוצאת דופן‎‎

עצבני. ויש לו סיבה כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

כוכב העל של מנצ'סטר יונייטד לא חווה את עונתו המקצועית המוצלחת ביותר, אך מחוץ למגרש מדובר בסיפור אחר לחלוטין. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הפריט הייחודי שהפורטוגלי הוסיף לאוסף שלו

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו לא חווה את העונה המקצועית הכי טובה שלו בקריירה, בזאת אין ספק. בשנה החולפת במנצ'סטר יונייטד, הפורטוגלי סיפק מספרים לא רעים בכלל, אך למרות זאת לא ישחק בליגת האלופות בעונה הבאה אלא אם כן יחליט להחליף קבוצה. אחרי הטרגדיה שחווה עם מות בנו שנפטר בלידה לפני רק פחות מחודש, כעת CR7 החליט לפנק את עצמו במתנה שווה במיוחד.

לפני מספר ימים פורסמה רשימת הספורטאים בעלי השכר הגבוה בעולם של 'פורבס', כאשר רונאלדו התברג במקום השלישי עם הון של 115 מיליון יורו, דבר שמאפשר לו לפנק את עצמו ואת הגחמות שלו מתי שרק ירצה. אחרי אוסף הרכבים המטורף שלו שכולל למבורגיני, בוגאטי, פרארי, מרצדס ועוד, החליט הכוכב להוסיף לקופסאות התכשיטים שלו פריט בשווי מיליון יורו(!)- הכדורגלן הפנומן רכש שעון חדש בהשראת אחת ממכוניותיו, בוגאטי כירון, מבית היוצר של חברת Jacob & Company שעוצב בהשראת הרכב שיש לפורטוגלי במוסך שלו, וגם המחיר בהתאם.

השעון בעל חוגה מלבנית עם נרתיק נירוסטה ומעוטר ב-232 יהלומים ו-109 אבני ספיר שחורות. בנוסף, יש לו פרטים שהופכים אותו להיות בין השעונים היוקרתיים שיש, כמו הלוגו של בוגאטי וחתימת ה'Chiron' המסומנת על צד אחר שלו. עבודת הנדסה אותנטית המשחזרת גם את מנוע ה-W16 של בוגאטי כירון לפרטי פרטים, כולל פרטים מכניים כמו בוכנות, גלי ארכובה וגילי זיזים. רק 126 יחידות קיימות בעולם, מה שהופך את השעון החדש של רונאלדו ליצירה ייחודית, וכך גם מחירו, שהגיע למיליון יורו. מדובר בפריט אספנות שהפורטוגלי מוסיף לאוסף התכשיטים שלו, ואשר ללא ספק הפך לאחד המיוחדים שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי