אחרי הטרגדיה והלידה: לא תאמינו איך ג'ורג'ינה רודריגס נראית

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | רויטרס

לתדהמת מיליוני העוקבים, פחות מחודש לאחר שילדה בת ואיבדה את בנה, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו הציגה גזרה לא הגיונית וזכתה לשבחים, אך היו גם כאלה שבחרו לבקר. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

פחות מחודש חלף מאז הטרגדיה הנוראית שחוו כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס, שכזכור איבדו את בנם במהלך לידה. חודש של שיברון לב שמילים לא יוכלו לתאר, לצד העובדה שצריכים לתפקד כהורים ולטפל בתינוקת שנולדה, ובארבעת אחיה הגדולים. אחרי המקרה המצער, הפורטוגלי והדוגמנית הספרדיי הפליגו ביאכטה המפוארת שלהם כדי להתאושש, להתנתק מרעשי רקע ולאגור כוחות. ואתמול, לראשונה מאז, ג'ורג'ינה שיתפה תמונה שהיממה את העוקבים.

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

כמעט 40 מיליון איש עוקבים אחרי החצי השני של CR7, שהחליטה לשתף תמונה מחדר הכושר באחוזזה שלהם, בה היא מציגה גזרה לוהטת במיוחד על סף הלא הגיונית, כאמור פחות מחודש אחרי הלידה. העוקבים פירגנו לה בלי סוף משתי סיבות ברורות: הראשונה, לאור מה שחוותה, "זר לא יבין את התחושה של לאבד ילד" כפי שסיפר ל'סאן' אחד מחבריה הקרובים. השנייה, להיות אחרי לידה הוא מצב בו ברוב המקרים לוקח הרבה מאד זמן לחזור להראות במיטבך, ועל כן היו לא מעט שהעריכו אותה מאחר ונראית כאילו כבר שבה למימדיה.

מאידך, בתקשורת האנגלית היו לא מעט מבקרים שלא אהבו את העובדה שג'ורג'ינה לא פעלה על פי כללי "משכב הלידה", התקופה שמתחילה מיד אחרי הלידה ונמשכת כ-6-8 שבועות. זה בדיוק הזמן לנסות להתאושש פיזית ונפשית מההיריון ומהלידה, מה גם שהרחם מתנקה משרידי ההיריון, ואסור בתכלית האיסור לחזור להתאמן לפני בדיקה אצל רופא נשים בסיומה. היפייפיה בת ה-28 העלתה תמונה מחדר הכושר, ואנחנו בטוחים שעם כל האמצעים שלה, היא דאגה להיבדק לפני שחזרה להזיע באימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי