מאמן בכיר רותח על גרושתו: "היא שברה קודים משפחתיים"

קרולינה באלדיני | אינסטגרם

אתרי הרכילות גועשים: גרושתו של המאמן פתחה הכל על הפרידה ביניהם - והווא ממש לא נשאר אדיש. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

מאמנה של אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, זועם על האקסית שלו עד כדי כך שהיא גרמה לו להתפוצץ. "צ'ולו", שלא נוהג לדבר על חייו הפרטיים בכלל, החליט לפתוח את הכל על מי שהייתה אשתו עד 2008, קרולינה באלדיני. "היא שברה את הקודים המשפחתיים", הצהיר המאמן בן ה-52. מה עשתה הגרושה שהטריף אותו? היא דיברה בריאיון לטלוויזיה הארגנטינאית ונתנה שלל פרטים מיותרים על הפרידה שלהם, על איך הוא כאבא לשלושת ילדיו – ג'ובאני, ג'יאנלוקה וג'וליאנו, ואפילו "פתחה" על בת הזוג הנוכחית של המאמן.

"עבור הבנים שלנו הפרידה הייתה כואבת, והיה להם קשה להתמודד. לא הייתי יכולה לדבר הרבה, ודייגו היה זה שסיפר להם את זה", סיפרה הדוגמנית בדימוס בשיחה עם אנחל דה בריטו ב-LAM כשנשאלה על הפרידה שקרתה לפני יותר מ-14 שנים. אשת המאמן לשעבר הוסיפה: "נשארנו ביחסים טובים. תמיד קורה משהו, אני לא אשקר לך. אבל האמת שזה היה מאוד ידידותי. אני זו שקיבלה את ההחלטה להיפרד".

במהלך השיחה התייחסה באלדיני גם לקרלה פריירה, הנוכחית של "צ'ולו", אותה פגש סימאונה ב-2014: "כשהוא מצא בת זוג והבנתי שהוא מתכוון להקים משפחה, אז ברור, אמרתי לו שחייבים לחתום על מסמכי הגירושים. איך יכולתי לא לחתום על זה אם הכל כבר היה גמור?".

סימאונה החליט שנמאס לו, לא התאים לו שגרושתו פתחה את הכל, והוא השיב לדברים שלה בזעם: "נמאס לי שהיא יוצאת לדבר אחרי 15 שנים. על אחת כמה וכמה בידיעה שמעולם לא דיברתי על כל מה שקרה ועל הנזק שהיא גרמה לי. היא ממשיכה לדבר כאילו לאף אחד אין זיכרון. נמאס לי לנסות לטפל בילדים שלי ולהגן עליהם מהסביבה. אין דרך חזרה. היא שברה קודים משפחתיים חזקים ואין לי יותר סבלנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי