תיעוד נדיר: ספורטאי ישראלי בכיר "חשף" את בת הזוג

נטלי לוק
נטלי לוק | מסך, אינסטגרם

הם אמנם ביחד כבר שלוש שנים, אך ספורטאי העל ממש לא מרבה להעלות תמונות זוגיות לאינסטגרם. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

הוא ככל הנראה הסופרסטאר הכי גדול של הספורט האולימפי בישראל ואתמול (שלישי) הוא החליף קידומת וחגג 30, אז מקווים שכבר הספקתם לאחל הרבה מזל טוב לגשגיא מוקי, שפירגן לעשרות אלפי העוקבים שלו כש"חשף "את בת הזוג. מוקי העלה תמונה מדירתו הנתנייתית שקושטה בהשקעה בבלונים לרגל היום המשמח שלו בשנה, כשבמרכזה הוא יושב על כורסה ועליו יושבת נטלי לוק, הצמודה שלו, שבאופן לא ממש ברור כמעט ולא מופיעה בעמוד האינסטגרם שלו.

שגיא מוקי, נטלי לוק
שגיא מוקי, נטלי לוק | מסך, אינסטגרם

היפייפיה של מוקי דאגה לו לדירה מפונפנת ומקושטת, לפינוקי יום הולדת שבין היתר כללו ביקור בערב במסעדת "הבית התאילנדי" וכתבה לו בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה: "מאחלת לך שתהיה בריא ומאושר, מאחלת לי שלעולם תישאר כמו שאתה, מאחלת לנו שתמיד נזכור להודות. אוהבת אותך שגיא שלי". השניים חזרו ממש לאחרונה מחופשה רומנטית בפריז ואמנם רק עכשיו אנחנו מכירים את החצי השני של מוקי, אך מסתבר שהם בזוגיות כבר מ-2019.

אלוף העולם לשעבר לא מרבה לשתף בחייו הפרטיים ועל כן ההתרגשות על שיתוף התמונה עם האהובה שלו, לה הודה על היום המושלם שסידרה לו. גם נטלי בקרוב תצטרף למועדון ה-30, ככה שיש למוקי זמן להתכונן עד לחודש דצמבר הקרוב אז היא חוגגת, ואולי זה בדיוק הזמן לקנות סוג של תכשיט מאד ספציפי. ממש לאחרונה סיפר הג'ודוקא בראיון ל- TMI שנשים מתחילות איתו, כולל אפילו מקרה אחד שהתרחש באמצע הרחוב כשהוא ונטלי צעדו להם, אז רשמו לכם שהרווק המבוקש תפוס חזק בשלוש השנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי