סערה חדשה: זוגתו של כוכב הכדורגל בגדה בו עם שחקן אחר?

מרגרידה קוסיירו | פרטי, ספורט1

הסרטון שהתפשט כמו אש בשדה קוצים, הנשיקה במועדון הלילה והתגובות: "אני מקבלת איומיים על חיי". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

טלנובלה תוצרת פורטוגל: ברחבי היבשת מדווחים כי מרגרידה קורסיירו, זוגתו של ז'ואאו פליקס מאתלטיקו מדריד, מנהלת רומן עם פדרו פורו מספורטינג ליסבון. קורסיירו מיהרה להכחיש את הדיווחים, שככל הנראה צצו בעקבות סרטון אחד שרץ ברשת ובו פורו מתעלם מילדים שממתינים לו לסלפי אחרי משחק ומעניק ל"מגי" את חולצתו ומחבק אותה ביציע כמו שמחבקים בת זוג.

בפורטוגל דווח שהשניים נראו מתנשקים בלהט באזור VIP במועדון לילה מוכר, אך קורסיירו הגיבה להאשמות וטענה: "אם הייתי רוצה להתנשק עם מישהו, לא הייתי חולקת את הרגע האינטימי הזה בפני כל ההמון שנמצא במועדון. אני גם לא מבינה למה האנשים הנחמדים שהפיצו את הסרטון הזה לא הראו את ההמשך, שם אני מחבקת עוד שחקנים ועוד הרבה אנשים ומדברת עם כולם. לא הייתה שום נשיקה, לא היה כלום", טענה הדוגמנית היפייפיה, אבל היא ממש לא הסתפקה רק בזה.

החצי השני של כוכב אתלטיקו מדריד לא הסכימה שיאשימו אותה בבגידה: "כל המצב הזה יצא משליטה וזה שם אותי בעמדה ממש לא נעימה וגם את ז'ואאו. מצד אחד אני מרגישה מגוחכת להצדיק את עצמי בפני אנשים שבכלל לא מכירים אותי, אבל השמועות יצאו מפרופורציה. זה לא אמיתי ההודעות שאני מקבלת, שולחים איומים על החיים שלי, אנשים פשוט משוגעים. 

"הכרתי את פורו לפני כמה חודשים באופן מפתיע בארוחת ערב ומאז אנחנו חברים טובים, אני אוהבת אותו הוא מדהים ומי שמכיר אותו יודע איזה בנאדם טוב הוא". המגן בן ה-22 כתב גם הוא את תגובתו על השמועות: "המצב הזה ממש לא נוח, יש לנו קשר ידידותי מיוחד, אף אחד לא בוגד. תפסיקו לדמיין תמונה של משולש אהבה כי זה ממש לא המצב".

כזכור, פליקס, שטרם הגיב לפרסוממים, נמצא בזוגיות עם מגי מאז 2019, כאשר בשנה שעברה הם נפרדו וחזרו לאחר זמן קצר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי