הם לא עוצרים: העסק החדש של משפחת בוזגלו

נטליה בוזגלו
נטליה בוזגלו | מסך, אינסטגרם

אחרי ששלושת האחים שלו פנו לאחרונה לעולמות חדשים והתחדשו בפן המקצועי, כעת הגיע תורו של אלמוג מבני יהודה, שלצד אשתו נטליה החליט לצאת לדרך מסקרנת מאוד. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחרי תוכנית הריאליטי המשפחתית המצליחה, הקריירה החדשה של מאור שפרש מכדורגל, אפליקציית היוגה של מירן, המסעדה החדשה של אסי והאוזניות האלחוטיות של אוהד, כעת גם אלמוג ונטליה בוזגלו פותחים עסק חדש. תגידו מברוק לאח הרביעי של השפחה המלכותית, שביחד עם אשתו שתמיד חלמה על הרעיון, יפתחו ב-1.7 חדר כושר תחת השם "בוזגלו פיטנס".

קשר בני יהודה כזכור עבר עם אשתו ושלושת ילדיהם לגור בחולון מאז הצטרף לקבוצה וגם הסטודיו שלהם יהיה ממוקם בעיר ויהיו בו אימונים לכל הגילאים. כזכור, נטליה הייתה הבעלים של מותג בגדי הים "אמורה מיה", אך החליטה לסגור אותו עבור הביזנס המשפחתי החדש. "אחרי הלידה של טומי הבן הבכור שלנו, הכרתי את עולם הספורט. בהתחלה זה היה כתחביב, רציתי לרדת במשקל ואז זה הפך להתמכרות עד כדי כך שהגעתי לאנורקסיה ואמרתי לעצמי שהספורט זה משהו שהציל לי את החיים ואני לא יכולה בלי זה היום", שיתפה את המדור כיצד נולד הרעיון.

אשת הכדורגלן הוסיפה: "אמרתי לעצמי שאני כל כך אוהבת את זה ואוהבת לעזור לאנשים ובעקבות תגובות טובות שקיבלתי מאנשים שהתאמנו איתי, הלכתי ולמדתי את זה. תמיד רציתי מקום משלי אבל אף פעם זה לא היה הזמן הנכון עם הכדורגל של אלמוג והמעברים בין הקבוצות. לא ידעתי מתי אבל ידעתי שזה יקרה מתישהו ועכשיו זה הזמן להגשים את עצמי. אני עושה את הדבר שאני הכי אוהבת בעולם שזה להתאמן ולאמן ובעזרת השם בקרוב זה יתגשם". נטליה ואלמוג הם הבעלים של חדר הכושר שאוטוטו ייפתח, אך כרגע היא זו שתאמן וייתכן שבעתיד גם בעלה יצטרף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי