אשת הכדורגלן הכי יפה בישראל אמרה "כן": "הוא היה יותר לחוץ ממני"

עמית חסון | אינסטגרם

הכדורגלן שלף טבעת על רקע השקיעה במסעדה מפוארת בליסבון והציע לזוגתו בשנתיים האחרונות להיות שלו לעולמים. לירון שרון עם הפרטים המלאים מפורטוגל

(גודל טקסט)

בחודש הבא יחגגו ירדן כהן ועמית חסון שנתיים של אהבה, אבל את יום ההולדת ה-23 שלה שחל ביום חמישי האחרון היא לא תשכח לעולם. מדוע? כי המגן השמאלי של מכבי פתח תקוה החליט להפתיע אותה בענק ובחופשת הפגרה הרומנטית שלהם סידר לה חגיגה כפולה, כשכרע ברך והציע לה להיות שלו לעולמים. המדור הנרגש פנה למאורסת הטרייה שחגגה גם את יום הולדתה וגם את יום האירוסים שלה בליסבון, כדי לשמוע את כל הפרטים על ההצעה המיוחדת שהכין לה הבועט. 

,

"זה קרה במסעדה עם הנוף הכי יפה בליסבון, שירדן סגר לנו ליום ההולדת שלי. יצאנו להצטלם בשקיעה והוא ביקש שיעשו לנו סרטון בזמן שאני מתמקמת ואז כרע ברך", סיפרה אשת הכדורגלן הנרגשת שהייתה מופתעת לחלוטין מהצעת הנישואים שקיבלה והוסיפה: "בדיעבד, אחר כך הבנתי למה הוא היה לחוץ ואפילו יותר ממני על השקיעה שתגיע כבר…. מסתבר שהוא רקם את התוכנית במשך חודש וחצי".

עמית סיכמה את החוויה בצורה מאד ברורה: "היה מושלם, מושלם, מושלם". 120 אלף העוקבים שלה באינסטגרם אולי מאוכזבים שכבר אין להם צ'אנס לכבוש את ליבה, אבל בקרב המשפחות והחברים שלה ושל הבועט, נרשמה התרגשות מטורפת. "כמובן שאני מסכימה", כתבה עמית בפוסט שהעלתה בו חשפה טבעת נוצצת בשקיעה מושלמת, בדיוק כפי שתיכן כהן. שיהיה במזל טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי