לא נעים: למה אוהדי מכבי חיפה זעמו על ההופעה של נועה קירל?‎‎

נועה קירל עם שחקני מכבי חיפה | אינסטגרם

הקהל הירוק התקומם על כך שהמועדון הביא את הזמרת למשחק הנפת הצלחת, וגם ביקר את השחקנים שלא ניגשו ליציעים לחגוג: "מה אנחנו, תפאורה?". תגובת המועדון בפנים

(גודל טקסט)

אצטדיון סמי עופר נצבע כולו בירוק אמש (שבת), כאשר מכבי חיפה חגגה אליפות שנייה ברציפות ו-14 בתולדותיה בסך הכל. ההתרגשות הייתה עצומה בקרב השחקנים, המשפחות שלהם וכמובן האוהדים, וכדי לשמח את כולם המועדון החליט להפתיע בהופעה נוצצת של הזמרת הכי מצליחה בישראל כיום – נועה קירל. אלא שתכניות לחוד, ומציאות לחוד. בפועל הפצצה האנרגטית בת ה-21 נאלצה לספוג אש שבכלל לא הופנתה כלפיה. הקהל נטש את היציעים ונוצרה סיטואציה לא נעימה, שנבעה מכעס ותסכול בקרב האוהדים.

"ביקשו מאיתנו לא לרדת לכר הדשא, אבל כל שחקן מכניס 10 קרובי משפחה והופ – יש אלף מקורבים על המגרש. במקום לבוא לחגוג ולשיר עם הקהל, הם מצטלמים עם הצלחת והמשפחה ומעלים עוד סטורי, והנה נועם קירל עולה לשיר שירים של פסטיגל. והקהל, מה איתו? אנחנו תפאורה", כתב אחד האוהדים הירוקים בקבוצת הפייסבוק 'מכבי חיפה או למות'. הקהל הירוק התאכזב מכך שהשחקנים לא הגיעו לחגוג איתם "כמו שצריך", שהבמה הייתה מרוחקת מהם וממוקמת בצורה שהשחקנים מפנים את הגב ליציע הצפוני בו יושבים האולטראס. "הצלחת הזאת שלי הרבה לפני שהיא שלכם", כתב אוהד אחר.

נציג נוסף מהיציע הירוק הוסיף: "אנחנו הקהל הכי נאמן בארץ. דואגים לאצטדיון מלא מדי שבוע, למשחק אליפות עם למעלה מ-800,000 צופים בטלוויזיה, וזה מה שקיבלנו? חגיגות של בית ספר? היינו חייבים למחות על הכישלון הזה. היו צריכים להרים את החגיגה של העושר".

נועה קירל עם שחקני מכבי חיפה | אינסטגרם

חבל רק שלא נשארו לשמוע את נועה קירל מספרת תוך כדי המופע שהיא "ירוקה מבית". הזמרת אף פרסמה תמונה שלה מחזיקה את צלחת האליפות כשמסביבה השחקנים וחיוך אחד ענק שאומר הכל, בחשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים 1.2 מיליון איש.

חגיגות האליפות הרשמיות מתוכננות ליום רביעי הקרוב, אחרי גמר גביע המדינה, לכן האוהדים לא הבינו מדוע אם כבר תכננו חגיגות עם אמנם, אז "למה היה צריך להביא גם אתמול?", כפי ששאלו בקבוצות הפייסבוק והוואטסאפ. היו גם כאלה שהתלוצצו על הסיטואציה וההחלטה לסגור הופעה של קירל: "לו"ז חגיגות רשמיות ביום רביעי – 20:00 יובל המבולבל עם השער החדש '14 אצבעות לי יש'. 21:00 אנה זק עם השיר שמוקדש לרוקאביציה 'בוא תראה מה פספסת'. 22:00 מסמר הערב, מני ממטרה".

מכבי חיפה מסרה בתגובה לידיעה: "מבינים את האכזבה, להבא נלמד מאירועי אמש. הקהל הוא המשאב החשוב ביותר שלנו ואנו קשובים לביקורת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי