מנהלת הליגה התייחסה לפארסת נועה קירל: האחריות של מכבי חיפה

play
| צילום מסך, אינסטגרם נועה קירל
חגיגה כפולה: מכבי חיפה דרסה 0:4 את נתניה, אצילי כבש ובישל בדרך לדאבל ד 05:08

אחרי שאוהדי חיפה התלוננו על המופע ה"מביך" שגרם לרבבות לעזוב את האצטדיון במשחק האליפות, מנהלת הליגה מתעקשת: "התוכנית האמנותית היא בהפקת הקבוצה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ביקורת חריפה נשמעה אתמול (שבת) בקרב אוהדי מכבי חיפה על חגיגות האליפות באצטדיון העירוני, ובמיוחד על המופע של הזמרת נועה קירל, שלא הצליחה להלהיב את ההמונים.

נועה קירל עם שחקני מכבי חיפה
| צילום מסך, אינסטגרם נועה קירל
נועה קירל עם שחקני מכבי חיפה
| צילום מסך, אינסטגרם

קירל עלתה להופעה באצטדיון, כמובן לבושה בחליפה ירוקה, אבל לא הצליחה להלהיב את הקהל, ואף ספגה שריקות בוז מחלק מהאוהדים, גם כאשר שרה את שיר האליפות. ככל שהתקדמה ההופעה הקהל עזב את המגרש, ולבסוף קירל הופיעה מול יציעים כמעט ריקים.

נועה קירל היא אחת הזמרות המצליחות בישראל, אבל אוהדי כדורגל, במיוחד במשחק אליפות, מצפים לשמחה מסוג אחר, ספורטיבית, עם השחקנים והקבוצה, ולא מופע פופ. בקרב אוהדי חיפה התלונות היו על הופעה מנותקת מהאירוע, על ניתוק מהקהל ומתחושותיו, ורבים האשימו את מנהלת הליגות על הפקה קלוקלת שהובילה למבוכה גדולה.

אחרי הביקורת ברשתות החברתיות, היום מנהלת הליגה התנערה מאחריות, הבהירה שמדובר ביוזמה של מכבי חיפה, ושהאחריות עליה. מהמנהלת נמסר: "הבהרה: באירועי חגיגות האליפות, מנהלת הליגות לכדורגל אחראית על ניהול הטקס עד לרגע הנפת צלחת האליפות. לאחר ההנפה, הסמכות לגבי התכנית האמנותית או כל אירוע אחר בידי הקבוצה הזוכה בלבד".