"היו כאלה שפחות האמינו": אשתו של כוכב מכבי חיפה בפוסט מרגש

אילנה חזיזה | אינסטגרם

בת הזוג של אחד השחקנים המרכזיים של האלופה: "רק אני יודעת מה אתה באמת עובר! המשכת מבלי לשמוע רעשי רקע ולא נתת לאף אחד להפריע. מאחלת לעולם עוד כמוך". ומה הגיב לה השחקן?

(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים במדיה של מכבי חיפה, אין עוררין על כך שהקשר ההתקפי דולב חזיזה ביסס את מעמדו בקבוצה והפך לאחד הכוכבים הבלתי מעורערים שלה. אשתו של הכדורגלן בן ה-26, אילנה חזיזה, הקדישה לחצי השני שלה פוסט נרגשה בו התייחסה גם לאלו שאולי הרימו גבה לפני הגעתו למועדון הירוק: "מאמי שלי, אתה שוב אלוף המדינה, אבל לפני הכל אתה האלוף הפרטי שלי ורק אני יודעת מה אתה באמת עובר! תמשיך לעבוד קשה בשקט שלך ולעשות רעש איפה שצריך", כתבה אילנה.

אשת הכדורגלן הוסיפה וסיכמה את העונה: "איזו עונה מטורפת ואיך היא עברה כל כך מהר. עליות, מורדות, פציעות, מה לא היה. אף אחד לא יבין את הטלטלה הרגשית של הכדורגל. היו ציפיות גבוהות מהרוב והיו גם כאלו שפחות האמינו, אבל המשכת מבלי לשמוע רעשי רקע ולא נתת לאף אחד להפריע. רק המטרה מול העיניים, רק ככה מצליחים ואתה הצלחת בגדול. הנחישות, ההתמדה והאמונה שלך להיות הכי טוב היא בלתי ניתנת לעצירה!".

חזיזה סיכמה: "אתה מוכיח שאין דבר העונד בפני הרצון ושהכל אפשרי, העבודה הקשה שלך בסוף משתלמת, ומכל דבר, כמו בחיים, לומדים וגדלים. ואני פשוט גאה בך. אני שמחה להיות חלק מכל הטירוף הזה שמזמן הפך להיות החיים שלנו. מאחלת לך להגיע הכי רחוק שאפשר ולהגשים את כל המטרות והחלומות שלך. אתה חלק בלתי נפרד מהאליפות השניה שלך במכבי. מי שמכיר אותך יודע איזה בן אדם אתה וכמה לב יש בך, מאחלת לעולם עוד כמוך", סיכמה אילנה את התחושות. דולב הגיב לה בחזרה: "הכל בזכותך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי