כוכב הכדורגל נפרד מהדוגמנית: "נמאס מהתמונות החושפניות"

קמילה קנדרה
קמילה קנדרה | מסך, אינסטגרם

תם הטקס. כשנה לאחר תחילת הקשר, הכדורגלן החליט "לחתוך" את מערכת היחסים מכיוון שלא אהב שהיא מצטלמת עם חוטיני וחזייה: "נוצרו פערים שלא היה ניתן לגשר עליהם"

(גודל טקסט)

בן צ'ילוול, מגן צ'לסי ונבחרת אנגליה, חזר לשוק הרווקים לאחר שהחליט להיפרד מבת הזוג שלו, הדוגמנית קמילה קנדרה. השניים ניהלו זוגיות במשך כמעט שנה ובממלכה הופתעו מהפרידה, שהגיעה למרות שמקורבים לכדורגלן סיפרו לאחרונה ל"סאן" שהוא "מאוהב עד מעל הראש".

אז מה קרה שם? באנגליה טענו כי מגנה של צ'לסי נפרד ממנה בגלל ש"נמאס לו לקבל את העובדה שהיא מעלה תמונות חושפניות לרשתות החברתיות". מקורב לשניים סיפר ל"סאן": "קמילה דוגמנית ולהצטלם זאת הפרנסה שלה, אבל התמונות החושפניות הפריעו לבן. הוא לא היה מוכן שהיא תעלה תמונות בחזייה ובחוטיני, וכך נוצרו ביניהם פערים שכרגע לא ניתן לגשר עליהם".. 

כפי שניתן לראות בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, אחריו עוקבים כמעט חצי מיליון איש, היא לא התחשבה בבקשה שלו ועשתה את מה שעלה על רוחה ועל כן החליט הכדורגלן "לחתוך" את הקשר. גם ברשתות החברתיות השניים הורידו עוקב אחד מהשנייה: "הם כבר לא עוקבים באינסטגרם וגם לא מדברים. הרומן ביניהם נגמר כמעט עוד לפני שהוא התחיל" סיכם אותו גורם.

וכך, בגיל 25, חזר הכדורגלן האנגלי לסטטוס "רווק" וכנראה שיהיו לא מעט שיהיו מרוצות מכך. מנגד, ב"רזומה" של הדוגמנית ילידת הרפובליקה הדומיניקנית יש גם מערכת יחסים עם נהג מרוצי המכוניות, לואיס המילטון, וכעת גם צ'ילוויל נכנס לרשימת האקסים שלה מעולם הספורט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי