מירן חושפת: הוויתור הגדול בעקבות האהבה החדשה של מאור

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם

אחרי שהפף לדיג'יי והחל לעבוד בלילות, אשתו של כדורגלן העבר שיתפה בקשיים: "איך פתאום, החצי השני שלי הפך להיות חלק מעולם שהיה כל כך רחוק מאיתנו?"

(גודל טקסט)

כשהיא אוטוטו חוגגת יום הולדת 34 ו-400 אלף עוקבים באינסטגרם, מירן בוזגלו חשפה את התחושות שלה בעקבות הוויתור שהיא נאלצת לעשות עבור האהבה החדשה של מאור בוזגלו, בעלה. "להסתגל לשינויים תמיד היה אתגר עבורי. החיים הוכיחו לי בכל פעם מחדש שגם לדברים הכי בלתי אפשריים, שלא דמיינתי שאצליח להתרגל אליהם, הצלחתי לקבל כשבאמת רציתי. איך פתאום, החצי השני שלי הפך להיות חלק מעולם שהיה כל כך רחוק מאיתנו?", כתבה וסיפרה על איך החיים שלהם השתנו ב-180 מעלות. 

כידוע, מאז שפרש ממשחק פעיל, מאור נכנס חזק לחיי הלילה בעקבות האהבה למוזיקה והרצון להצליח כדיג'יי. מירן המשיכה וסיפרה: "כל החיים הוא היה שחקן מקצוען – לא יוצאים, בקושי מבלים ופתאום חיי לילה, מועדונים ושעות מטורפות. לא הכרתי את כל זה אבל בשביל האהבה שלו, אני מנסה להצטרף אליו למסע למרות הקושי ומי שמכיר אותי יודע כמה זה לא פשוט עבורי אבל יחד הכל אפשרי. איך אומרים, ‏Happy wife happy life? זה חל גם על הגבר, חד משמעית", סיכמה והציגה את נקודת המבט שלה על הסיטואציה שכאמור ממש לא פשוטה עבורה.

אשת הכדורגלן מבהירה בדבריה שלמרות שהעולם הזה רחוק ממנה אלפי שנות אור, היא מוכנה בשביל האהבה של מאור לוותר ולזרום איתו. מירן לא פעם התלוצצה על העובדה שהיא "משגעת" את בעלה להצטלם איתה ולצלם אותה והוא זורם בכיף ככה שמאות אלפי העוקבים שלהם ברשתות החברתיות מקבלים יופי של דוגמא לזוגיות טובה בה כל אחד מבני הזוג מבין שכדי שזה יצליח, כל אחד בתורו נדרש מדיי פעם, לוותר. בוזגלו כבר ניגן בשלל אירועים ואף ביום העצמאות האחרון, ויש לו גם לא מעט הופעות סגורות קדימה ונקווה לראות אותו נותן סשן מטורף לכבוד היום המיוחד של אשתו, שתחגוג את יום הולדתה ברביעי הקרוב.

מאור ומירן בוזגלו | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי