כוכב הכדורגל אחרי הפרידה מזוגתו: היא לא בגדה בי

ג׳ורדן היוטמה
ג'ורדן היוטמה | מסך, אינסטגרם

ברשתות החברתיות הופצו שמועות לפיהן הכדורגל והכדורגלנית פירקו את החבילה בשל חוסר נאמנות, אך השחקן בן ה-21 הכחיש בתוקף: "הדיווחים לא נכונים, אני מכבד אותה ומבקש שתכבדו את הפרטיות שלנו"

(גודל טקסט)

כוכב באיירן מינכן אלפונסו דייויס נפרד מבת הזוג שלו, כדורגלנית פ.ס.ז', ג'ורדן היוטמה, והפריך את השמועות שפורסמו בשבוע האחרון. "ג'ורדן ואני הפרדנו כוחות, אבל הדיווחים ממש לא נכונים", צייץ המגן השמאלי של אלופת גרמניה והוסיף: "היא בנאדם טוב ויש לי הרבה כבוד אליה, אני מאחל לה את הטוב ביותר ומבקש מכולם לכבד את הפרטיות שלנו". 

זוג האוהבים לשעבר, שניהם בני 21, היו ביחד כמעט חמש שנים, והפכו לזוג הכי מפורסם בכדורגל בקרב הצעירים בני גילם עם ערוץ יו טיוב פעיל וחשבון טיק טוק עם מיליוני עוקבים. החשבון המשותף שלהם נמחק כעת, ואילו כל התמונות המשותפות בחשבונות האינסטגרם שלהם הוסרו, וכך גם באופן מתבקש הסירו עוקב אחד מהשנייה כפי שהעוקבים היו הראשונים להבין. אותן שמועות שהפריך דיוויס גרסו כי היא בגדה בו ובשל כך השניים הפרידו כוחות. 

האוהדים והמעריצים של הכדורגלן מיהרו לתמוך בו וכתבו: "שמור על הראש שלך למעלה, מלך. המסע שלך רק התחיל".   בניגוד לאקס הטרי, הכדורגלנית טרם הגיבה על הפרידה והשמועות, והייתה עסוקה בלעזור לקבוצתה לזכות בגביע הצרפתי. תגובת המדור: מזל ששניהם כל כך צעירים וכל החיים עוד לפניהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי