אחרי השמועות על בגידה, כוכב הכדורגל הצהיר: די, רוצה להתחתן‎‎

זוגתו של גריליש
זוגתו של גריליש | מסך, אינסטגרם

אחרי שזוגתו זרקה אותו מכל המדרגות וחזרה אליו, אחד הכוכבים הכי גדולים של מדורי הרכילות הצהיר כי הוא בשל לעבר לשלב הבא

(גודל טקסט)

חייו הפרטיים של ג'ק גריליש לא יורדים מסדר היום באנגליה. בשנה האחרונה תסבוכת האוהבים של קשר מנצ'סטר סיטי תפסה מבול של כותרות וזאת לאחר ששמו נקשר עם שלוש נשים שונות, איתן נטען כי הוא בגד בבת הזוג שלו. כזכור, הכדורגלן בן ה-26 יצא עם שתי כוכבות ריאליטי ודוגמנית נוספת, בזמן שיש לו בת זוג כבר שנים רבות, הדוגמנית סאשה אטווד, שעל פי הדיווחים העיפה אותו מכל המדרגות לאחר שגילתה שבגד בה ויותר מפעם אחת. בחודש פברואר האחרון היא החליטה שוב לסלוח לו ולשים מאחוריהם את כל הפרשות ולהמשיך לנהל יחד זוגיות פוטוגנית.

אחרי שסיים האנגלי את העונה בטעם הכי מתוק שיש לאחר שזכה עם קבוצתו באליפות במשחק מותח במיוחד נגד אסטון וילה שהסתיים בתוצאה 2:3 לזכותה של סיטי, גריליש ואהבת נעוריו הצטלמו על כר הדשא ונראו מאושרים מתמיד. השניים יוצאים מגיל 16 וגריליש החליט לחרוג ממנהגו כשבדרך כלל הוא לא משתף את מיליוני העוקבים שלו בתמונות מחיי האהבה שלו בכלל, אך הפעם שיתף תמונה עם החצי השני שלו ואפילו הוסיף אייקון של לב והצהיר: "אני רוצה להתחתן". 

אחרי האליפות, בן ה-26 שיתף שהתוכנית שלו תהיה לכרוע ברך מיד לאחר שיחתום כשגריר האופנה מבית גוצ'י, מותג האופנה היוקרתי האהוב על כל כדורגלני העולם. גריליש סיפר: "ההורים שלי נשואים, זו הדוגמא שראיתי בבית ואני רוצה אותה גם בשביל עצמי. המטרה שלי היא פשוט להיות מאושר ושלם". מזל שלו שסאשה סלחה לו לפחות שלוש פעמים על הבגידות שלו, ונראה שצלחת האליפות וגרמה לו להבין מה הדבר הכי חשוב בחיים. הגיע הזמן.

רוצה להתחתן. ג'ק גריליש
רוצה להתחתן. ג'ק גריליש | מסך, אינסטגרם
בקרוב הצעה? גריליש ובת הזוג
בקרוב הצעה? גריליש ובת הזוג | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי