זוגתו של שחקן ריאל מדריד עקצה את אמבפה: "ועוד הייתי עדינה"

מינה בונינו
מינה בונינו | מסך, אינסטגרם

בת הזוג של קשר הבלאנקוס לא אהבה את "ההברזה" של הכוכב הצרפתי בן ה-23 שבחר להישאר בפריז וטענה שהוא לעולם לא יזכה בכדור הזהב. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

חידוש החוזה של קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן ממשך להסעיר את עולם הכדורגל. כידוע, בריאל מדריד היו בטוחים שהכדורגלן הצרפתי יגיע לבירת ספרד כדי להגשים את מה שהיה כביכול חלומו מאז שהיה ילד קטן, אך הוא בחר להישאר. אלפים ביקרו את הצעד של אמבפה ביניהם לא מעט מפורסמים ואשת כדורגלן אחת שממש לא מהססת להגיד את מה שיש לה על הלב. 

מינה בונינו, חברתו של פדריקו ואלוורדה, עליה סיפרנו לכם לא פעם, עקצה את החלוץ אחרי שבחר לחתום בפ.ס.ז' ולא בריאל מדריד וסחפה אחריה אלפי תומכים ברשתות החברתיות. העיתונאית הארגנטינאית בעלת הפה הגדול לא הבינה מדוע אמבפה לא העדיף להגשים את החלום שלו ולהגיע לבלאנקוס, ולא אהבה את כל הרעש סביב ההחתמה שלו. בונני הרגישה צורך להגן על הקבוצה של בן הזוג שלה: "השחקנים הכי טובים בעולם מגיעים לקבוצה בשקט, בלי רעש סביבם, וגם זוכים בכדור הזהב". 

בציוץ שלה היא כביכול רמזה שהחלוץ הצרפתי לעולם לא יזכה בגביע המיוחל הזה בעודו משחק תחת המדים של פ.ס.ז'. ואלוורדה עצמו סיפר בראיון שערך בעבר שבת הזוג שלו לפעמים "הולכת רחוק מדי" ברשתות החברתיות בכל הנוגע להגנה עליו: "אני יודע להגן על עצמי ויחד עם זאת אוהב שמינה משתפת את הדעות האישיות שלה. היא אישה חזקה, חכמה ודעתנית, אבל לפעמים היא יכולה קצת להגזים". האוהדים הספרדים, איך לא, מאוד אהבו את העקיצה ששלחה לאמבפה, והביעו את תמיכתם בתגובות. היא הגיבה לאחד העוקבים וכתבה: "זו הייתה ההודעה הכי עדינה שלי. אללה מדריד!" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי