הישראלית שאמרה "לא" לכוכב הכדורגל: "לא אצא עם גבר לא יהודי"

תמי בר
תמי בר | מסך, אינסטגרם

על אף שהוא בזוגיות כבר ארבע שנים, פאולו דיבאלה שוחח עם תמי בר באינסטגרם, הציע לה להיפגש ונתקל בסירוב. איך הכל התחיל, מה בדיוק הוא כתב לה ומדוע הם עדיין ממשיכים לדבר? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי קיליאן אמבפה, ממפאיס דפאי, ניימאר ורבים אחרים, כדורגלן בינלאומי נוסף בעל שם גדול שם עין על אחת משלנו. מדובר בפאולו דיבאלה, שסיים לאחרונה את דרכו ביובנטוס ועשוי לעבור לאינטר, שלא נשאר אדיש לתמי בר בת ה-30 מיפו. כבר כמעט חמש שנים שהשניים מתכתבים באינסטגרם, וזאת על אף שהשחקן נמצא בזוגיות מאז 2018 עם הזמרת הארגנטינאית, אוריאנה סבטיני. 

תמי סיפרה למדור איך הכדורגלן המפורסם התחיל לדבר איתה: "כשפתחתי את האינסטגרם בשנת 2017, פאולו הגיב לי על סטורי ולא ידעתי מי הוא למרות שהאחים שלי משחקים כדורגל ואבא שלי אוהד את מכבי חיפה. הראיתי לאח שלי את ההתכתבות והוא אמר לי 'זה דיבאלה, את חייבת לדבר איתו'. אמרתי לו שיהיה רגוע כי אני רגילה שמפורסמים שולחים לי הודעות, גם ספורטאים. יש גברים שממש הארד קור מתחילים איתי ופאולו דווקא היה מאוד עדין".

על מה דיברתם? "הוא שלח לי הודעה ומחק, אז עניתי שראיתי וככה התחלנו לדבר וזה התגלגל. הוא התעניין מי אני ומה אני עושה בחיים, סיפר לי עליו ועל החיים באיטליה.אנחנו עדיין מדברים לפעמים אבל בקטע ידידותי של שיחות אישיות ומספרים אחד לשני על המשפחה. יום אחד אמרתי לו שהפריע לי שהוא שלח לי הודעה כי יש לו חברה ושאולי אני אצא עם אחד החברים שלו אז הוא אמר לי להסתכל בתמונות שלהם וצחקנו, אבל אמרתי לו שאני לא אצא עם מישהו שהוא לא יהודי. כשהוא היה פה בארץ עם נבחרת ארגנטינה הוא אמר לי שאפשר להיפגש אבל חששתי כי יש לו חברה, אז ויתרתי ולא נפגשנו בסוף. זה לא אופייני למפורסמים להיות נחמדים ולשלוח הודעות מתעניינות ולא מוחבאות. לא נפגשנו מעולם והוא לא אמור לסמוך עליי". 

התכתובת בין דיבאלה לבר
התכתובת בין דיבאלה לבר | אלבום פרטי

אז מי היא היפייפיה שהצליחה ללכוד את תשומת ליבו של דיבאלה? תמי גדלה בקריות ועברה ללוד כשהייתה בכיתה ג', את לימודי התיכון עשתה בתל אביב ואחרי השירות הצבאי יצאה לטרוף את העולם הגדול, גרה בקנדה, קולומביה, ניו יורק, וחוותה לא מעט. למרות 203 אלף העוקבים שלה באינסטגרם, היא פחות פעילה מאחר והתמקדה בכתיבה: "לאחרונה סיימתי לכתוב פורמט טלוויזיוני שאני חולמת למכור. העבודה העיקרית שלי היא צלמת, וחוץ מזה עבדתי בהמון עבודות ועשיתי שיתופי פעולה, בעיקר בחו"ל". 

למרות שאמרת שדיבאלה היה עדין בסגנון הדיבור שלו, הבנת שהוא מתחיל איתך? "כשהוא אמר לי שחבל שאין לי סנפצ'ט, הבנתי שהוא רצה לשלוח שם אולי דברים שיכולים להיעלם. אין שם תיעוד. אם עושים צילום מסך שם לתמונות אז האפליקציה יודעת 'להלשין'. אמרתי לו שאני לא מתחברת לדברים האלה ופשוט המשכנו לדבר. סיפרתי לו שאחי משחק כדורגל והוא שיתף אותי איך הקריירה שלו החלה". 

דיבאלה ובר
דיבאלה ובר | מסך, אינסטגרם

מת דיברתם בפעם האחרונה? "לפני חודשיים. סיפרתי לו על הפורמט שכתבתי והוא התעניין על מה זה ואיך הולך לי. אמרתי לו שאני חושבת להגיע לטייל באיטליה, אז התעניינתי איך שם עכשיו והוא אמר שהוא בטורינו ושיש לו הרבה משחקים ושאל אם אני רוצה לראות אותו. עניתי שיש מצב ואמרתי לו שאודיע לו כשאהיה שם". 

את רווקה? "כל החיים הייתי במערכות יחסים, אבל היום אני רווקה. אני רוצה זוגיות עם מישהו שיהיה בינינו חיבור אמיתי ועם לב גדול. מה שיש לו בחשבון הבנק פחות מעניין אותי. בגלל זה כנראה לא הייתי בזוגיות הרבה זמן, כי אני רוצה להתחזק ולהיות שלמה עם עצמי ועם העבודה שלי ולהרשות לעצמי את כל מה שאני רוצה בלי להיות תלויה באף אחד. לא רוצה שגבר יהיה חזק יותר ממני מבחינה כלכלית. מצד שני, אני נמשכת לגברים שיודעים מה הם רוצים. אני רוצה להיות שוות כוחות ולכן מעריכה גברים שעובדים קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי