"אתה רמה מעל כולם": המחמאה העצומה שקיבל שחקן הפועל באר שבע

שירה מורג
שירה מורג | מסך, אינסטגרם

אחרי שעצר שלושה פנדלים והביא את הגביע במו ידיו לבירת הנגב, עומרי גלזר זכה למילים מרגשות מהאישה הכי קרובה אליו. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע רשמה אמש (שלישי) ניצחון גדול בפנדלים על האלופה מכבי חיפה וזכתה בגביע המדינה. השוער האדום, עומרי גלזר, נתן תוצגה ענקית בין הקורות עם הצלות נהדרות במהלך המשחק ושלוש עצירות בבעיטות העונשין מ-11 מטרים שהכריעו את תוצאת הסיום והביאו את התואר לבירת הנגב. בזמן שהוא תפס את אור הזרקורים וגרם לשמחה ענקית ולחגיגות גדולות בעיר, ארוסתו, אושיית הרשת שירה מורג, הרימה לו בפני 100 אלף העוקבים שלה.

"אהבת חיי אין לי מילים לתאר את הערב הזה", כתבה אשת הכדורגלן בהתרגשות לבן הזוג שלה ושיתפה תמונה של הכפפות איתן עצר את הפנדלים הקריטיים אמש בודי. "מלך שלי. מאז ומתמיד אתה רמה מעל כולם. רק ללמוד ממך כל יום. הצניעות שלך, השקט שלך שעושים כל כך הרבה רעש.האין מילים לכמות ההערצה שלי אלייך. ככה עושים את זה", סיכמה שירה את התחושות ואף צירפה את הרגע האהוב עליה אחרי המשחק, כשהשוער שלה רץ לחבק אותה. 

מורג היא מעצבת אופנה המנהלת בלוג עדכני ומחזיקה בחשבון אינסטגרם מרשים ומושקע שמצליח להעביר את אהבתה לאופנה כשהיא עוד לא בת 26 אפילו. כזכור, קצת אחרי שהשניים עזבו את מכבי חיפה בתום חמש שנים שם שיחק גלזר והגיעו יחד לנגב, הוא שלף טבעת וביקש את ידה, ובעוד פחות מחודש, השניים יהפכו לבעל ואישה בפני המשפחות וכל החברים הטובים. זה יקרה ב-21 ביוני וכרגע הכדורגלן סידר להם עוד סיבה מצוינת לחגוג בענק. ברכות!

עומרי ושירה. חגיגה כפולה
עומרי ושירה. חגיגה כפולה | מסך, אינסטגרם
הסטורי של שירה
הסטורי של שירה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי