יונתן כהן חושף: "נשלחו למשפחה של אשתי קללות ונאצות. הגבולות נחצו"

play
יונתן כהן שחקן נבחרת ישראל | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5 05:20

שחקן מכבי תל אביב לשעבר הקניט את מכבי חיפה בטוויטר, וסיפר: "אני מרשה לעצמי לעקוץ ולהקניט, אבל אנשים בחרו להגיע לקרובים אליי ולפגוע בהם"

(גודל טקסט)

יונתן כהן נהנה בשנה האחרונה לעקוץ בטוויטר עם ציוצים והערות על עולם הכדורגל, כמובן בהתייחסו לאירועים מנקודת מבטו כשחקן מכבי תל אביב לשעבר, על רקע היריבות שלה עם הפועל תל אביב ומכבי חיפה. כהן, כיום שחקן פיזה, כתב מספר פעמים "אופי לא קונים במכולת", וגם אתמול (שלישי) צייץ את זה, אחרי ההפסד של מכבי חיפה בגמר הגביע והדרך שבה שוב איבדה אפשרות לזכות בדאבל.

יונתן כהן שחקן פיזה
הלו, כולה טראש טוק. כהן | רויטרס

היום כהן חשף שבעקבות הציוץ גם הוא וגם בת זוגו ספגו נאצות וקללות ברשתות החברתיות בעקבות הציוץ. אגב, כהן מחק את הציוץ במקורי וצייץ לאחר מכן "אשתי מחקה… אתם יכולים לנחש מה צייצתי".

היום כהן כתב: "אתמול בלילה הגבולות נחצו. נאצות וקללות קשות נשלחו למשפחה הקרובה שלי ושל אשתי. לדעתי טראש טוק הוא חלק בלתי נפרד מספורט בכלל ומכדורגל בפרט ולכן אני מרשה לעצמי לפעמים לעקוץ ולהקניט, בגבולות הטעם הטוב. יש לי חברים שמשחקים או אוהדים את מכבי חיפה ושום דבר שאני כותב הוא לא אישי.

"לצערי, יש הרבה אנשים שלא מבינים את ההומור ואת המהות של הטראש טוק. אותם אנשים בחרו להגיע לקרובים אלי ולפגוע בהם באופן אישי. אני אדם חזק שמוכן לשאת בהשלכות של המעשים שלי, אבל אין שום הצדקה לכך שהמשפחות שלי ושל אשתי יוטרדו בצורה כל כך בוטה. מקווה שלהבא אנשים ייקחו דברים בפרופורציה.

"הרסתם את כל הכיף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי