אשת הכדורגלן הפתיעה: "אני חותמת לכם שהוא לא בגד בי"

אליס קאמפלו | צילום מסך: אינסטגרם

הדוגמנית האיטלקייה שוב תופסת את הכותרות בזכות הכנות שלה, והפעם היא הפתיעה בענק כשחשפה פרט לו אף אחד לא ציפה. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הזוג הלוהט

(גודל טקסט)

הדוגמנית האיטלקייה אליס קאמפלו, אשתו של אלברו מוראטה, שוב תופסת את הכותרת בזכות הכנות שלה. בקיץ האחרון לא הפסקנו לספר לכם על מעלליה של אשת הכדורגלן, שספגה איומים בלתי פוסקים על חייה וחיי משפחתה במהלך יורו 2020. זמן קצר לאחר מכן, חשפה קאמפלו שיש לה עוקב מטרידן, גינתה את ההטרדות שלו כלפיה ואף סיפרה שיש לו אובססיה קשה אליה במשך יותר משש שנים. "אמן תמותי, את ובעלך פייק אחד גדול, הוא בוגד בך", כתב לה המטרידן שספג תלונה במשטרה, ואמש (שלישי) היא נשאלה שוב באותו הנושא- אמינות בנוגע לחיי הנישואים שלה עם חלוץ יובנטוס.

האיטלקייה הלוהטת נכנעה לשאלות העוקבים, והתייחסה לשאלה המעניינת ביותר- האם האושר הזוגי שהיא מפגינה לעיתים כל כך קרובות בתוכן שהיא מעלה לרשת אמיתי, והאם היא סומכת על בעלה? לדבריה, וכמו שקורה בכל הבתים, לאליס ומוראטה יש את הריבים והעימותים שלהם, אבל "אמון וכבוד הדדי הם המפתח לזוגיות טובה. אני סומכת עליו במיליון אחוז כי הוא מראה לי כל יום שאני בראש סדר העדיפויות שלו והוא תמיד שם אותי לפני הכל ולפני כולם, ואני מרגישה שאין סודות בינינו. אני חותמת שהוא לא בגד בי אף פעם. מהרגע הראשון היינו מאוד כנים והכבוד בינינו הוא הבסיס לכל דבר", חשפה אשת הכדורגלן הצעירה.

"אני מרגישה שאני מרכז חייו והוא המרכז שלי. אנחנו תומכים אחד בשנייה ברגעים הטובים, וגם ברעים שאיחדו אותנו וחישלו אותנו", הוסיפה הדוגמנית ואשת העסקים. השניים ללא ספק נחשבים לאחד הזוגות היציבים בכדורגל מאז שנפגשו בשנת 2015. הכדורגלן והדוגמנית הורים לשלושה בנים, וקאמפלו רחוקה לחלוטין מלצבוע את מערכת היחסים שלהם בוורוד. אליס חשפה שגם להם יש לא מעט רגעים רעים: "עם זאת, יש לנו את הריבים שלנו ואת הרגעים הגרועים והטובים שלנו, כמו כולם. אבל הכבוד תמיד שם ויש לנו איזון טוב מאוד. אני יודעת שהוא לעולם לא יפגע בי והוא יודע שלעולם לא אפגע בו. אנחנו אוהבים אחד את השנייה מאוד", סיכמה את התשובה לשאלה שנשאלה בפני 3 מיליון עוקבים באינסטגרם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי