בפני כל הליגה: ירדן ואלי דסה התחתנו

אלי דסה וירדן ארד | צילום: לירון שרון

הליגיונר חזר מהולנד על מנת להינשא לבחירת ליבו, והאירוע הנוצץ הצליח לרגש את כל צמרת הכדורגל הישראלי שהגיעו לשמח את החתן והכלה המאושרים, וגם: משפחת זהבי מככבת. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

תגידו הרבה מזל טוב לאלי דסה. מגנה הימני של ויטסה ארנהיים ונבחרת ישראל נשא הערב (חמישי) בשעה טובה את בת הזוג שלו, ירדן ארד, תחת חופה וקידושין. כל עולם הכדורגל הגיע לפרגן לזוג הצעיר שעשה את כל הדרך מהולנד על מנת להתחתן בישראל, כאשר נציגים ממכבי חיפה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ושאר קבוצות הליגה הצטרפו לחברים טובים מעולם הכדורגל, ביניהם ערן ושי זהבי שהגיעו בהרכב מלא עם הילדים וההורים.

דסה, החתן הנרגש, נכנס לחופה מלווה בהוריו ובזמן שהמתין לאהובתו, התאומות דור וגיל זהבי קיבלו את תפקיד השושבינות ופיזרו פרחים לבנים כל הדרך לחופה. ברגע המרגש ביותר, ירדן נכנסה לבושה בשמלה מדהימה לצלילי השיר "ביחד" של מרינה מקסימיליאן בלומין וגיא מנטש, ושום עין לא נשארה יבשה. לאחר מכן, נכנסו הנשואים הטריים לרחבת הריקודים לבושים בבגדים מסורתיים לצלילי שירים אתיופיים מקפיצים, וסחפו אחריהם את מאות המוזמנים שלא הצליחו להפסיק לרקוד.

בין אלו שהגיעו לשמוח עם אלי וירדן דסה איתרנו את: ליז ואיתי שכטר, עומר ואור אצילי, מאי ואייל גולסה, אודליה ומסיי דגו, שי ברדה, גיא לוזון, סלובודן דראפיץ', אילנה ודולב חזיזה, ליאן ובוריס קליימן, מנור סולומון ודנה וושינה, אופיר ונטלי דוידזאדה, מעיין ואבי ריקן, דור פרץ ודנה בת הזוג, דן גלזר ונוי ברנס, ליאן וטל בן חיים, דור ואלמוג מיכה וכל משפחת מיכה, האחים רונן וגלעד קצב, עופרי ארד, מתן חוזז, נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, לי מאי ואריאל הרוש שהיו אחראיים על המזכרות לאורחים, ועוד רבים וטובים. המדור מאחל מזל טוב לזוג האוהבים ובלי לחץ, ממתין לדור ההמשך.

אלי דסה | צילום: לירון שרון
האורחים ממתינים לחתן ולכלה | צילום: לירון שרון
לי מאי ואריאל הרוש, ערן ושי זהבי | צילום: לירון שרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי