אשתו של יונתן כהן חשפה את הקשיים באיטליה ורמזה לגבי העתיד

הופעה 13 כמחליף העונה. יונתן כהן | רויטרס

בפוסט מרגש באינסטגרם, רוני סיכמה את עונת הבכורה שלה ושל בעלה אחרי שלא הצליחו להעפיל לסרייה א': "ידענו שזה יהיה לא קל, הופתענו לגלות עד כמה". על העתיד: "אם יש לך חלום, לעולם אל תתן לו ללכת"

(גודל טקסט)

אחרי עונת בכורה לא פשוטה, שבסיומה פיזה לא הצליחה להעפיל לליגת האיטלקית הבכירה באיטליה, רוני, אשתו של יונתן כהן, סיכמה בפוסט באינסטגרם את העונה שלה ושל בעלה בחו"ל.

רוני כתבה: "איך מסכמים שנה ראשונה? נסענו להגשים חלום. ידענו שזה יהיה לא קל, הופתענו לגלות עד כמה… עם רגעים זוהרים של גול המחזור ושחקן המשחק, ועם משחקים שלמים ללא דקת משחק. עם תהפוכות וסערות כמו שרק יונתן יודע לעבור. גילינו על עצמנו דברים שלא דמיינו. גילינו כל אחד את עצמו אבל בעיקר אחד את השנייה. גילינו מהו כוחה של אהבה, כמה חברות היא מצרך נדיר שזכינו בה וכמה אמונה יש בנו.

"הגענו למדינה בה אנגלית היא שפה גסה, באמצע הגל הרביעי של הקורונה, גרנו במשך חודש בחדר פיצפון במלון נידח, נפצעת פעמיים, טסנו לישראל ל-24 שעות להתחסן כדי שנוכל להגיע לחתונה וחזרנו, לא לפני שלא עלינו על 3 טיסות. הגענו להתחתן כשמדדנו את השמלה והחליפה בערב של לפני החתונה בפעם הראשונה, נפגשנו פעם אחת במהלך חודש החתונה שלנו – בחופה! את ליל הכלולות שלנו העברתי עם אמא ואמה – כי הכלה הקפיצה את החתן מהאולם לשדה התעופה.

"העברנו חגים ושבתות לגמרי לבד, כי שישי בערב זה עוד יום שיונתן נשאר לישון במלון. המצאנו אלרגיה לפירות ים וחזיר, כי הסתכלו עלינו כמו חייזרים כשהסברנו שאנחנו שומרי כשרות ועוד איסורי יהדות, שלהם נראו הזויים ובשבילנו היו כאן עמודי תווך. תנאיי הכניסה הביתה אחרי כל טיסה היו צידנית עם כל מה שרק יזכיר בית. הטיסות ארכו כאילו אנחנו באוסטרליה ולא באיטליה, כמובן שהקורונה לא דילגה גם עלינו, שמחנו, בכינו, התגעגענו. התאמצנו, צעקנו, נשברנו וגם התאוששנו. אבל בכל אותם רגעים היינו רק שנינו, יונתן ורוני עם ערמות אמונה ואהבה.

יונתן כהן, רוני אדרי
יונתן כהן, רוני אדרי | לירון שרון

"גילינו בשנה הזאת כמה אוהבים אותנו, קיבלנו מתנות לחיים בדמות המשפחות והחברים שלנו, שהגיעו כל שבועיים למלון כהן ובכל פעם שקצת נפלנו, הם התייצבו בדלת תוך יומיים. גילינו שאפשר ליפול ולקום עשרות פעמים באותו יום. גילינו שלא הכל הולך כמו שציפינו והחלום הוא לא תמיד ורוד. ראינו עולם, גילינו תרבויות חדשות.

"אבל הכי חשוב – גיליתי את בעלי. 12 שנים שאני מכירה אותו כמו כף ידי ורק פה גיליתי כמה עוצמות שלא דמיינתי יש בבן אדם. כמה כוח רצון, כמה דבקות במטרה. אתה ההשראה שלי ואני אומרת תודה שזכיתי ללמוד ממך מקצוענות, ענווה, שקט נפשי ואהבה למקצוע התחרותי בעולם, מודה שגם אני התאהבתי. הכדורגל מוליד איתו כל יום עולם חדש וכמו שאבא שלי מזכיר לי כל יום- כל בוקר הוא עולם חדש וישועת השם כהרף עין. נמשיך במסע באמונה שלמה ועם ברק בעיניים, כי אם יש לך חלום, לעולם אל תתן לו ללכת", סיכמה רוני את הדברים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי