כוכב הכדורגל התפוצץ: "אף אחד מאיתנו לא בגד"‎‎

מרגרידה קורסיירו | צילום: אינסטגרם

לאחר שצצו דיווחים ואף הופץ סרטון של בת הזוג שלו צמודה לגבר אחר, הכוכב החליט לשים סוף לשמועות והתייחס לסוגייה הבוערת בכעס רב. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

לז'ואאו פליקס הגיעו מים עד נפש. בצל השמועות שחברתו מרגרידה קורסיירו מנהלת רומן עם שחקנה של ספורטינג ליסבון, פדרו פורו, שחקן אתלטיקו מדריד מאס בדיבורים על בגידה, עד לנקודה שהוא פשוט התפוצץ. כפי שסיפרנו לכם לפני פחות משבועיים, הדוגמנית הלוהטת של פליקס חיבקה את פורו במהלך אחד המשחקים האחרונים של ספורטינג. עובדה זו גרמה לרכילות בלתי פוסקת על בגידה, שהלכה והחמירה לאחר שגם סרטון שהופץ ברשתות החברתיות הפך ויראלי, בו נראו השניים הכי קרובים שאפשר בחדר הפרטי של מועדון לילה בליסבון.

גם זוגתו של פליקס וגם פורו מיהרו להגיב על חרושת השמועות ואמרו שהם "רק שני חברים טובים", וכעת ציוץ חד משמעי של הפורטוגלי של אתלטיקו מראה עד כמה נמאס לו מהשמועות הזדוניות. כשנדמה שהתקשורת נרגעה בנושא "הבגידה" (לכאורה) של קורסיירו בכוכב הקולצ'ונרוס, נשמעו גם כמה קולות של כאלו שמעוניינים להמשיך ולחפור בפצע. פרסום של CNN בטורקיה הרגיז מאוד את הפורטוגלי, שיצא להגנתה של בת הזוג שלו בצורה הכי ברורה שיכולה להיות.

פליקס התפוצץ בטוויטר ושיתף את הפרסום הטורקי. הוא צייץ: "השם של מגי מוכתם בגלל שטויות. אף אחד לא בגד באף אחד. די כבר", ניסה לשים סוף לאופרת הסבון שנוצרה בחייו האישיים. שחקן הכדורגל המוכשר פגש את זוגתו כשהוא שיחק תחת המדים של בנפיקה ליסבון, וזמן קצר לאחר מכן הציג אותה ברשתות החברתיות. לקח להם מעט מאוד זמן להפוך לבלתי נפרדים ומאז תחילת הקשר שלהם נאלצה מגי לחיות בין ספרד לפורטוגל. בלי קשר לעובדה שבן הזוג שלה הוא אחד הכדורגלנים המוכרים בעולם, הדוגמנית היפיפייה היא אוהדת מהבית של ספורטינג ליסבון ולכן מגיעה למשחקי הקבוצה בכל הזדמנות שהיא יכולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי