בזמן שכולם מחכים להחלטה לגבי עתידו: ה"ג'וב" החדש של ערן זהבי

כל אמירה שלו תופסת מייד כותרת ראשית. ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

מכבי תל אביב, בוטאפוגו ואולימפיאקוס ממתינות בקוצר רוח למוצא פיו של חלוץ הנבחרת שטרם החליט היכן ישחק. בינתיים, הוא נאלץ להתעורר בחושך לטובת "עבודה" חדשה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

עתידו של ערן זהבי מעסיק כמעט את כל אוהדי הכדורגל. כידוע, עדיין לא ברור היכן יחליט החלוץ לחתום, כאשר מכבי ת"א, אולימפיאקוס ובוטאפוגו הוזכרו כמועמדות. בינתיים, הוא מנצל את הזמן היטב ומשתמש בכישורים נוספים שיש לו מחוץ לכר הדשא. הבוקר (רביעי) הליגיונר הבכיר נאלץ להשכים ולקום לפנות בוקר כדי להתייצב באבן יהודה לצורך צילומי פרסומת חדשה של Haier, מבית ניופאן, שנחשבת לאחת היבואניות הגדולות בישראל ונחשבת לנציגה הבלעדית של מותגים מובילים.

התעורר מוקדם. ערן זהבי
התעורר מוקדם. ערן זהבי | מסך, אינסטגרם

ואם מדברים על מותג מוביל, מובן מדוע זהבי נבחר לככב בפרסומת החדשה שסגר לו הסוכן שלו, רונן קצב, דרך הדס ליכטנשטיין, אשתו של ירון ליכטנשטיין – הבעלים של סוכנות ADD. בפרסומת צפויים לככב שמות נוספים של ידוענים שנבחרו מעבר לזהבי, שפתח את היום עם הספר הצמוד שלו, ארז בן הרוש, והמאפר ומעצב השיער יאיר פוליקר, שנאלצו גם הם להתעורר בחשכה.

את הלילה שקדם לפרסומת בילה זהבי עם אשתו שי והחברים הכי טובים בהוטל בובו של השף מאיר אדוני, שם חגגו את יום הולדתה ה-32 של ליאן בן חיים שהייתה כמובן צמודה לחצי השני שלה, טל בן חיים. גם עידן ומאי ורד, ליז ואיתי שכטר, אודליה ומסאי דגו ואחיו של ערן, אבי זהבי ואשתו שני הגיעו להנות מערב של חגיגה גדולה. מאוחר יותר, המשיכה החבורה למועדון המלי מלו במלון, אבל זהבי כמו מקצוען אמיתי חתך הביתה כדי לצבור שעות שינה לקראת צילומי הפרסומת שאנחנו כבר מחכים לראות.

זהבי במהלך ההכנות לצילומים
זהבי במהלך ההכנות לצילומים | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי