הכדורגלן המוכר נתפס עם שתי נשים: "הוא השפיל את ארוסתו"

התמונה הוויראלית של אנדי קארול ממסיבת הרווקים | צילום מסך, טוויטר

אחרי סערת מסיבת הרווקים של אנדי קרול, האישה שתועדה איתו במיטה סיפרה כי הוא זה שהתחיל איתה. על אף התחושות הקשות והלחץ מצד המשפחה, זוגתו מסרבת לדחות את התחונה שבשלב זה צפויה להיערך

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם על מסיבת הרווקים של אנדי קארול, בה תועד החלוץ כשהוא שוכב במיטה לצד אישה שאינה ארוסתו ימים ספורים לפני החתונה, ארוסתו נצפתה ללא טבעת האירוסין שלה. חלוץ ליברפול לשעבר מאורס לכוכבת הריאליטי בילי מאקלו (35), שלאחר המקרה סיפרה למקורביה כי היא מאמינה לבן הזוג שלה ורגילה שנשים מקיפות אותו. למרות הדברים הללו, צלמי הפפראצי תפסו תמונה שלה ללא טבעת היהלום הענקית שלה וחרושת השמועות בעצומה.

קרול, שזכה בשבוע האחרון לכינוי "שלושה במיטה אחת" בעקבות אותן שתי נשים איתן צולם חוגג בזמן מסיבת הרווקים, נאלץ לבלות המון שעות בהסברים, כשמי שלא אהב את ההתנהלות שלו הם בני המשפחה של זוגתו. הם הפעילו עליה מכבש של לחצים על מנת לדחות את תאריך החתונה, אבל היא החליטה למרות ההשפלה הפומבית, לדבוק בגרסתו של הכדורגלן ולהתחתן איתו. נזכיר שלשניים יש גם שלושה ילדים משותפים וכנראה שזה גם אחד השיקולים שלה.

מקורב סיפר ל"סאן": "בילי הושפלה לחלוטין על ידי אנדי, אבל בתוך תוכה היא ממש אוהבת אותו. המשפחה והחברים הקרובים שלה דחפו אותה לדחות את תאריך החתונה, אבל היא לא הייתה מוכנה". במקביל, אחת מהנשים שבילו איתו את הלילה עם, סיפרה שקארול "השתמש במשפט פתיחה מאד בסיסי כדי שנתחיל לדבר לפני שסיימנו את הערב במיטה" והוסיפה שהכדורגלן ניגש אליה ולחברותיה בעת שבילו במלון בדובאי. 

עוד היא טוענת שכמובן לא היה לה מושג שהוא מאורס, ושהיא הייתה שיכורה בזמן בילוי עם חברות כשהוא ניגש להתחיל איתה. "היה יום ממש כיף, האלכוהול זרם ונראה שאנדי ממש נהנה. הוא ניגש ושאל מה אנחנו עושות, הוא נראה נחמד, ג'נטלמן. אני ממש מצטערת על כל הבלאגן הזה, בשום שלב לא נאמר לי שהוא במסיבת רווקים". נערת המסיבות הוסיפה התנצלות אישית בפני הארוסה שנפגעה:: "אני מתנצלת בילי, אני יודעת איך זה נראה, אבל באמת שבשום שלב לא עשינו סקס, אני נשבעת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי