"דה רוק" הפתיע את אמו עם בית חדש, וטראומת הילדות עלתה

play
"דה רוק" רכש בית חדש לאמא שלו, שפרצה בבכי מהתרגשות | צילום מסך, אינסטגרם, therock
"דה רוק" רכש בית חדש לאמא שלו, שפרצה בבכי מהתרגשות 00:45

מרגש: כוכב סרטי האקשן וה-WWE לשעבר רכש לאמא שלו בית חדש, והיא פרצה בבכי כשהזכיר את הילדות הקשה. ג'ונסון: "כשהייתי ילד שנאתי לראות את אמא שלי בוכה. כיום אני שמח לראות את דמעות האושר שלה"

(גודל טקסט)

דווין "דה רוק" ג'ונסון הוא בחור חסון וגדול מימדים, כוכב סרטי פעולה ואקשן, כוכב WWE לשעבר – אבל האיש החזק והקשוח הראה בסוף השבוע לב רך וגדול, כשחשף את הבית החדש שקנה לאמא שלו.

כיום "דה רוק", 50, הוא שחקן הוליוודי מפורסם שמרוויח מיליוני דולרים, אבל לא תמיד זה היה המצב עבורו ועבור משפחתו. כשהוא היה צעיר יותר המשפחה שלו סבלה מעוני בעקבות מכה כלכלית שספגה, היא פונתה מהבית שלה, הרכב שלה הוחרם והאמא נאלצה לעבוד בשתי משרות על מנת להאכיל את ילדיה. המצב כעת השתנה, וכאשר "דה רוק" (שהונו מוערך בכ-100 מיליון דולר) הראה לאמא שלו את הבית החדש שרכש לה, היא לא יכלה לעצור את הדמעות.

דה רוק
ביג פלה, לב רחב. דה רוק | צילום מסך, אינסטגרם

כעת, בסרטון שהעלה ברשתות החברתיות, ג'ונסון חשף את התגובה הנרגשת של אמו אחרי שראתה את הבית לראשונה, וכתב: "אוהב אותך אמא, הפתעה! כשהייתי ילד שנאתי לראות את אמא שלי בוכה. כיום אני שמח לראות את דמעות האושר שלה. הפתעתי את אמי וקניתי לה בית חדש. לקח לי ולצוות שאיתי 8 שבועות של הכנות, כדי שהיא תיכנס בדלת לראשונה וכל מה שהיא תראה יהיה חדש.

"הייתי בר מזל לקנות לה מספר פעמים בתים חדשים לאורך השנים, אבל הבית הזה מיוחד… תמיד אמרתי, אם יש לך אמא טובה, יש לך סיכוי להפוך לאדם טוב ואכפתי. אמא, אין דבר גדול יותר מלהפוך אותך למאושרת".

אמו, אטה ג'ונסון, כבר בת 73. ג'ונסון אף סיפר כיצד תלה את אוסף היוקיללה שלה על הקיר, ואף הצליח ללקט אוסף של תמונות של אבות אבותיה, שהיא לא ראתה מאז שהייתה ילדה שגדלה בסמואה. "תודה לאלוהים שהעניק לי מוסר עבודה, שגורם לדברים כאלה לקרות", סיכם ג'ונסון.