אחרי שתועד עם שתי נשים במיטה: הרגע המביך בחתונה של החלוץ המוכר

התמונה הוויראלית של אנדי קארול ממסיבת הרווקים | צילום מסך, טוויטר

מה גרם לאורחים לצחוק במהלך האירוע של אנדי קארול ואשתו? אחרי שסלחה לו על פרשת "שלושה במיטה אחת", השניים הפכו רשמית לבעל ואישה ולירון שרון מביאה לכם את הפרטים מהאירוע הכי מוזר באנגליה

(גודל טקסט)

למרות שחגג עם נשים במיטה במהלך מסיבת הרווקים שלו והשפיל את ארוסתו, החלוץ אנדי קארול התחתן עם כוכבת הריאליטי בילי מאקלו שבחרה להאמין לבן הזוג שלה וסירבה בתוקף ללחצים מצד משפחתה לדחות את האירוע. מסתבר שבמהלך הטקס, קרתה פאדיחה שגרמה לאורחים להתגלגל מצחוק בעקבות שאלה מביכה אותה שאל הכומר את החתן. 

הזוג התחתן באירוע סופר מפואר במלון היוקרתי "ארבע העונות" בהמפשייר, רק מספר ימים לאחר שנחשפה פרשיית "שלושה במיטה אחת", עליה חתום אקס ליברפול שחגג קצת יותר מידיי במסיבת הרווקים שלו והצטלם כזכור עם שתי נשים כשהוא שיכור במיטה. במהלך הטקס, על פי המסורת הנוצרית, הכומר שואל אם יש מישהו שידוע על סיבה שהזוג לא צריך להינשא. בתגובה, הקהל התפקע מצחוק ואנשים שנכחו במקום סיפרו כי הייתה מבוכה גדולה. "כולם התחילו לצחוק בקולי קולות ובילי ואנדי שהיו נראים מתוחים מאד, הצטרפו ושיחררו צחוק גדול", סיפר אחד הנוכחים בחתונה ל"סאן".

"האמת שזה היה מביך אבל גם שבר את הקרח בעיקר עבור בילי, שחוותה כמה ימים לא פשוטים עד לרגע בו הגיעה לחופה. השאלה הזאת שינתה את האווירה וברגע שהם הוכרזו כבעל ואישה – כולם בקהל הריעו להם והיא פרצה בבכי", הוסיף המקורב שכאמור נכח בטקס. "כולם נראו במצב רוח של חגיגה. בילי ואנדי היו מתוחים והוא לא שתה טיפה של אלכוהול עד שאשתו לקחה אותו לבר בשלב מתקדם של האירוע, לאחר הטקס והארוחה – כאשר החלו כבר הריקודים". 

ולמרות שבשבוע שעבר סיפרנו לכם שבילי נצפתה ללא טבעת האירוסין שלה אחרי שמועות שהיא לא "במצב רוח להתחתן", סוף טוב הכל טוב, השניים נישאו ואנחנו נקווה בשבילם שלא יהיו יותר פרשיות מסעירות מהסוג של שלושה במיטה אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי