אחת הדוגמניות המצליחות בישראל יוצאת עם שחקן מליגת העל

סופיה מצ'טנר | צילום: אינסטגרם

סופיה מצ'טנר, הדוגמנית בת ה-21 שמככבת בשערי מגזינים נחשקים כבר שבע שנים, נצפתה מבלה עם השחקן במהלך החג והציתה גל שמועות ברחבי הרשת. לירון שרון עושה סדר עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

בקיץ 2019 מכבי נתניה קנתה את החלוץ רון אשכנזי מרמת השרון יחד עם הקשר האחורי, יובל שדה. החל מאוגוסט 2020 הכדורגלן בן ה-23 לא הרבה לשחק בגלל פציעות, בנוסף לניתוח עקב קרע ברצועה הצולבת, כאשר כל אלה הביאו לכך שאשכנזי כמעט ולא שיחק בשנתיים האחרונות. במחזורים האחרונים של העונה החלוץ אמנם חזר לסגל הקבוצה, שסיימה את העונה במקום ה-4, אבל לא שיחק – כך שהוא מקווה לבוא לידי ביטוי בקבוצה בעונה הבאה, שתפתח את אימוניה ב-16.6 ולהוכיח שהוא אכן "חלוץ העתיד של המועדון" כפי שסומן עוד בעבר.

בינתיים, בזמן הפגרה, מסתמן שממש לא משעמם לבועט הצעיר. שמו של אשכנזי נקשר עם זה של אחת הדוגמניות המצליחות בישראל, סופיה מצ'טנר. הדוגמנית היפיפייה בת ה-21 פרצה לעולם הדוגמנות בגיל 14 כפרזנטורית של בית האופנה העילית הצרפתי "דיור", וכבר אז קיבלה חוזה בשווי מיליון שקלים לשנה. מאז היא הספיקה להצטלם לשלל מותגים נחשבים והופיעה על שערי מגזינים נחשקים, ונראה שהיא ואשכנזי מאוד התקרבו בימי החופשה.

במהלך החג, פרסם היהלום של נתניה תמונה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא ומצ'טנר מבלים עם מספר חברים נוספים, ואף הגדיל לעשות העיתונאי ערן סוויסה שאישר את הדבר וכתב: "החבר החדש של סופיה מצ'טנר – הכדורגלן רון אשכנזי", בצירוף תמונת פפראצי של השניים מחובקים. אז האם נזכה בקרוב לראות את היפיפייה ביציע הכבוד של האצטדיון הנתנייתי? ימים יגידו. מה שכן, זו אינה הפעם הראשונה ששמו של החלוץ נקשר עם זו של דוגמנית בכירה. ברזומה של אשכנזי נמצאת גם האקסית יעל פגלין, המיוצגת בסוכנות "יולי", ואילו מצ'טנר סיימה זוגיות של ארבע שנים בשנה שעברה עם הדוגמן תומר טליאס.

סופיה מצ'טנר ורון אשכנזי | צילום: אינסטגרם

מעבר לאהוב החדש בחייה, למצ'טנר קשר נוסף לעולם הכדורגל: היא הצטלמה לקמפיין של קסטרו עם דוגמנית נוספת שאנחנו מאוד אוהבים- סאן מזרחי, בתו של אלון מזרחי, ששמה עולה לא מעט בחודשים האחרונים. הכדורגלן הנתנייתי טרם הגיב לידיעה, תגובתו תובא בהמשך לכשתתקבל.

סופיה מצ'טנר | צילום: אינסטגרם
בילו את החג יחד עם חברים. סופיה מצ'טנר ורון אשכנז | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי