נחשפה "דירת הרווקים" המשוגעת של פיקה. האקסית חשפה: "חיי השתנו"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Soccrates Images / Contributor

זמן קצר לאחר הפרידה המתוקשרת משאקירה, בספרד סיפרו בהרחבה על ביתו החדש של הבלם. וגם: זוגתו לפני הזמרת החליטה להיחשף

(גודל טקסט)

ביום שבת האחרון ג'רארד פיקה ושאקירה הדהימו כשהודיעו שהם נפרדים אחרי כ-12 שנות זוגיות. השניים התאהבו ב-2010 אחרי המונדיאל בדרום אפריקה, הביאו שני ילדים משותפים (מילאן וסשה) וכעת החליטו לפרק את החבילה. "אנו מצטערים לאשר שאנו נפרדים. לרווחת ילדינו, שהם בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבקשים מכם לכבד את פרטיותם. תודה על ההבנה", אמרו השניים, שמאז הפרידה סובלים מחרושת שמועות שפוקדת את מדורי הרכילות בעולם כולו. 

השמועה הכי חזקה שרצה היא שהקולומביאנית "תפסה אותו על חם" וביקשה ממנו לעזוב את הבית. בנוסף, העיתונאי הספרדי חוסה אנטוניו אבילס פירסם כי השניים ניהלו מערכת יחסים פתוחה – כך שלמעשה לא מדובר בבגידה. ובזמן שאנחנו עוסקים באינספור ספקולציות, בספרד חשפו פרטים על דירת היוקרה של הכדורגלן אליה הוא עבר מאז שהשניים החליטו להיפרד. "דירת הרווקים" ממוקמת ברחוב מונטנר שבלב ברצלונה, שם מתברר כי פיקה מתגורר כבר מספר שבועות.

היא מוערכת ב-4.5 מיליון יורו, בעלת שלוש קמות, משופצת ועמוסה במותרות שרק אנשים בעלי הון יכולים להרשות לעצמם. לפיקה יש את כל המתקנים המפנקים שגורמים לשהות שלו להיות הכי נוחה בעולם: חדר כושר, מטבח ענק, חדר אוכל, סלון, חדר ביליארד, חמישה חדרי שינה גדולים, מרפסת עם בריכת שחייה ואזור צ'יל אאוט בעליית הגג. את הדירה הזאת רכש הבלם ב-2009, ובזמן שהתגורר עם שאקירה וילדיהם באחוזה שלהם, הוא השכיר אותה, חלק מהזמן גם לחבריו הטובים, ססק פברגאס וזוגתו, דניאלה. 

במקביל לפרשיית שאקירה ופיקה, מי שכנראה רוצה "לרכב על גל הפרסום" היא האקסית שלו מהימים שקדמו לזמרת המפורסמת, נוריה טומאס. היזמית הספרדייה, שניהלה מערכת יחסים עם פיקה במשך יותר מעשור, אישרה באינסטגרם שהיא תספר את סיפורה דרך סדרת דוקו שתביא לאור פרטים שאף אחד לא יודע על סיפור האהבה שלה עם הכדורגלן. "היו לי שתי נקודות מפנה בחיי, בגיל ההתבגרות ובגיל 21, שם קרה לי משהו ששינה את חיי לחלוטין. אני תמיד אומרת שחלק מהתמימות שלי נשארה שם ושהפכתי להיות בן אדם אחר", כתבה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי